Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


» Subcategorieën:

 
Handleiding SisA (technisch-praktisch)
Handleiding: Hoe kan ik mijn rooster synchroniseren met mijn agenda?
Handleiding: Hoe inschrijven voor opleidingsonderdelen?
Handleiding: Hoe inschrijven voor de examens van de 2de zittijd?
Handleiding integraal downloaden
Handleiding: Waar vind ik de datums van bekendmaking van de examenresultaten?
» Meer onderwerpen
Inschrijven en uitschrijven voor je opleiding
Herinschrijving: Hoe kan ik zien dat mijn herinschrijving verwerkt werd door de centrale studentenadministratie?
Inschrijving: Diploma uit Vlaanderen of Nederland? Controleer vooraf je diploma in de databank van de overheid
Herinschrijving: Wanneer kan ik herinschrijven? Belangrijke aandachtspunten ivm het herinschrijven
Inschrijving: Kan ik via mijn SisA-selfservice herinschrijven voor mijn opleiding?
Inschrijving: Wanneer kan ik inschrijven voor een opleiding?
» Meer onderwerpen
Studiegeld
Studiegeld: Ik heb vorig school- of academiejaar een school- of studietoelage ontvangen en heb daardoor bij inschrijving maar een voorschot moeten betalen maar toch zie ik het saldo berekend op basis van het standaard studiegeld in mijn selfservice staan.
Studiegeld: Na de aanmelding op SisA zie ik een bedrag van 111,9 euro (of meer) in mijn rekeningoverzicht staan. Waarom zie ik dit bedrag?
Studiegeld: Ik heb een bedrag in het kader van het studiegeld betaald maar zie toch nog een saldo staan in mijn SisA selfservice.
Studiegeld: Wanneer gebeuren de terugbetalingen?
Studiegeld: Ik zie een ander of lager bedrag in mijn financiën staan dan wat er bij (her)inschrijving gevraagd wordt om te betalen.
» Meer onderwerpen
English
We have a helpdesk especially for International Students.
Documenten (studiebewijzen, studentenkaart, accountgegevens)
Studentenkaart: Hoe kan ik zien of mijn studentenkaart reeds verstuurd werd?
Account: Ik kan niet inloggen in Blackboard. In SisA en mail.student.uantwerpen.be kan ik wel inloggen. Wat moet ik doen?
Document: Hoe bekom ik een studiebewijs/attest?
Document: Ik wil een NMBS campuskaart of schoolabonnement aanvragen en heb een bewijs van inschrijving nodig
Studentenkaart: Ik ben mijn studentenkaart verloren. Hoe kan ik een nieuwe bekomen?
» Meer onderwerpen
Diploma's
Diploma: Hoe bekom ik een voorlopig getuigschrift dat ik het diploma behaald heb?
Diploma: Wanneer krijg ik mijn diploma?
Diploma: Ik wens een duplicaat van mijn diploma.
Diploma: Hoe ziet mijn diploma eruit?
Diploma: De postbode heeft mijn diploma aangeboden maar de aangetekende zending is reeds terug naar jullie gestuurd.
» Meer onderwerpen
Beheer van persoonsgegevens
Persoonsgegevens: Er staat geen foto bij mijn persoonlijke gegevens, ik wens een nieuwe foto of ik moet een foto doorsturen
Persoonsgegevens: Waar vind ik mijn rijksregisternummer of BIS nummer?
Persoonsgegevens: Ik ben buitenlander maar ik zie toch een Belgisch nationaal nummer in mijn persoonsgegevens staan. Kan dit?
Persoonsgegevens: Ik wens mijn thuis- of postadres te wijzigen of een kotadres toe te voegen.
Persoonsgegevens: Mijn voornaam en/of familienaam zijn gewijzigd. Hoe kan ik dit aanpassen?
» Meer onderwerpen
Leerkrediet
Leerkrediet: Ik heb nog maar een beperkt leerkrediet. Kan ik nog inschrijven voor een volledige opleiding?
Leerkrediet: Verlies ik leerkrediet indien ik niet deelneem aan de examens?
Leerkrediet: Ik heb geen leerkrediet meer. Kan ik nog inschrijven?
Leerkrediet: Waar vind ik informatie over het leerkrediet?
Antwerp Doctoral School (ADS)
 
 

» Artikelen in deze categorie:

 
Algemeen: Ik ondervind technische problemen bij het gebruik van Blackboard. Wie kan ik contacteren? Artikel beoordeeld 2.5/5.0
Als je technische problemen ondervindt bij het gebruik van Blackboard die niets te maken hebben met een openstaande schuld betreffende je studiegeld, moet je gebruik maken van het Infocenter voor de S...
Algemeen: Ik heb problemen om in te loggen, SisA te gebruiken of krijg de melding "Uw SSO (Single Sign-On) sessie is nog actief!". Wat moet ik doen? Artikel beoordeeld 2.1/5.0
Indien de link naar SisA, die in je favorieten zit of in je browser opgeslagen werd, niet meer werkt of indien je merkt dat de interface zich vreemd gedraagt (je komt steeds op dezelfde pagina terecht...
COVID-19: Leerkredietregeling Vlaamse overheid en Universiteit Antwerpen Artikel beoordeeld 1.0/5.0
Het Vlaams Parlement heeft een uitzonderlijke regeling goedgekeurd waarbij het mogelijk zal zijn om leerkrediet terug te vragen
Algemeen: Welke helpdesk gebruik je in welke situatie? Artikel nog niet beoordeeld
Via http://www.uantwerpen.be/helpdesk vind je verschillende helpdesken*.  De meeste helpdesken zijn deze van de verschillende faculteiten.  Eén helpdesk behoort tot de centrale studentenadministratie ...
Algemeen: Information for international students can be found in the helpdesk for international students Artikel beoordeeld 5.0/5.0
International students can contact the registrar's office and consult the FAQ on http://www.uantwerpen.be/helpdesk-international
Algemeen: Informatie over de helpdesk inschrijvingen - centrale studentenadministratie Artikel beoordeeld 2.3/5.0
Beste gebruiker van deze helpdesk Wij streven er naar om je vragen zo goed en efficiënt mogelijk te beantwoorden. Om die reden hebben we deze helpdesk en FAQ opgericht. Het streefdoel is om een...
Algemeen: Studentennummer versus login-naam: gebruik het juiste nummer Artikel beoordeeld 3.7/5.0
Een studentennummer* van een student bestaat enkel uit cijfers en begint nooit met s of S.  Het aantal cijfers is 6 of 8, afhankelijk van hoe lang het geleden is dat je je voor de eerste maal aan...
Algemeen: Hoe inloggen in webmail of SisA als Blackboard niet beschikbaar is? Artikel beoordeeld 2.3/5.0
Als Blackboard niet beschikbaar is kan je nog steeds rechtstreeks inloggen in webmail of in SisA. Voor SisA: sisastudent.uantwerpen.be Voor webmail: mail.student.uantwerpen.be
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid