Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


» Subcategorieën:

 
Handleiding SisA (technisch-praktisch)
Handleiding: Hoe kan ik mijn rooster synchroniseren met mijn agenda?
Handleiding: Hoe inschrijven voor opleidingsonderdelen?
Handleiding: Waar vind ik de datums van bekendmaking van de examenresultaten?
Handleiding: Een eindwerk inleveren
Handleiding integraal downloaden
» Meer onderwerpen
Inschrijven en uitschrijven voor je opleiding
Herinschrijving: Hoe kan ik zien dat mijn herinschrijving verwerkt werd door de centrale studentenadministratie?
Inschrijving: Kan ik via mijn SisA-selfservice herinschrijven voor mijn opleiding?
Uitschrijving: Moet ik mij via mijn SisA-selfservice uitschrijven voor mijn opleiding?
Inschrijving: Ik ben ingeschreven maar ik wil mijn inschrijving in de opleiding wijzigen (bijkomende inschrijving/uitschrijving).
Herinschrijving: Wanneer kan ik herinschrijven? Belangrijke aandachtspunten ivm het herinschrijven
» Meer onderwerpen
Studiegeld
Studiegeld: Ik heb vorig school- of academiejaar een school- of studietoelage ontvangen en heb daardoor bij inschrijving maar een voorschot moeten betalen maar toch zie ik het saldo berekend op basis van het standaard studiegeld in mijn selfservice staan.
Studiegeld: Ik heb een bedrag in het kader van het studiegeld betaald maar zie toch nog een saldo staan in mijn SisA selfservice.
Studiegeld: Ik heb een studietoelage aangevraagd maar nog niet ontvangen. Er wordt via email gevraagd om het openstaande saldo, berekend op basis van het standaardtarief, te betalen. Wat moet ik doen?
Studiegeld: Bepaalde faciliteiten in SisA (en de toegang tot het studentenportaal) werden geblokkeerd wegens een openstaande rekening. Wat nu?
Studiegeld: Wanneer gebeuren de terugbetalingen?
» Meer onderwerpen
English
We have a helpdesk especially for International Students.
Documenten (studiebewijzen, studentenkaart, accountgegevens)
Studentenkaart: Hoe kan ik zien of mijn studentenkaart reeds verstuurd werd?
Account: Ik kan niet inloggen in Cursussen.
Account: Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Account: Hoe lang blijft mijn studentenaccount actief?
Document: Ik kan wegens studieredenen niet deelnemen aan de verkiezingen van 09 juni 2024. Hoe kan ik een volmacht geven?
» Meer onderwerpen
Diploma's
Diploma: Hoe bekom ik een voorlopig getuigschrift dat ik het diploma behaald heb?
Diploma: Wanneer krijg ik mijn diploma?
Diploma: Ik wens een duplicaat van mijn diploma.
Diploma: Hoe ziet mijn diploma eruit?
Diploma: ik wens een bewijs betreffende het behalen van mijn diploma voor DUO.
» Meer onderwerpen
Beheer van persoonsgegevens
Persoonsgegevens: Er staat geen foto bij mijn persoonlijke gegevens, ik wens een nieuwe foto of ik moet een foto doorsturen
Persoonsgegevens: Waar vind ik mijn rijksregisternummer of BIS nummer?
Persoonsgegevens: Mijn voornaam en/of familienaam zijn gewijzigd. Hoe kan ik dit aanpassen?
Persoonsgegevens: Ik wens mijn thuis- of postadres te wijzigen of een kotadres toe te voegen.
Persoonsgegevens: Ik ben buitenlander maar ik zie toch een Belgisch nationaal nummer in mijn persoonsgegevens staan. Kan dit?
» Meer onderwerpen
Leerkrediet
Leerkrediet: Verlies ik leerkrediet indien ik niet deelneem aan de examens?
Leerkrediet: Ik heb nog maar een beperkt leerkrediet. Kan ik nog inschrijven voor een volledige opleiding?
Leerkrediet: Ik heb geen leerkrediet meer. Kan ik nog inschrijven?
Leerkrediet: Waar vind ik informatie over het leerkrediet?
Antwerp Doctoral School (ADS)
 
 

» Artikelen in deze categorie:

 
Algemeen: Welke helpdesk gebruik je in welke situatie? Artikel beoordeeld 2.0/5.0
Via http://www.uantwerpen.be/helpdesk vind je verschillende helpdesken*.  De meeste helpdesken zijn deze van de verschillende faculteiten.  Eén helpdesk behoort tot de centrale studentenadministratie ...
Algemeen: Ik heb problemen om in te loggen, SisA te gebruiken of krijg de melding "Uw SSO (Single Sign-On) sessie is nog actief!". Wat moet ik doen? Artikel beoordeeld 1.9/5.0
Indien de link naar SisA, die in je favorieten zit of in je browser opgeslagen werd, niet meer werkt of indien je merkt dat de interface zich vreemd gedraagt (je komt steeds op dezelfde pagina terecht...
Algemeen: Studentennummer versus login-naam: gebruik het juiste nummer Artikel beoordeeld 3.7/5.0
Een studentennummer* van een student bestaat enkel uit cijfers en begint nooit met s of S.  Het aantal cijfers is 6 of 8, afhankelijk van hoe lang het geleden is dat je je voor de eerste maal aan de U...
Algemeen: Ik ondervind technische problemen bij het gebruik van Blackboard. Wie kan ik contacteren? Artikel beoordeeld 2.4/5.0
Als je technische problemen ondervindt bij het gebruik van de elektronische leeromgevingen die niets te maken hebben met een openstaande schuld betreffende je studiegeld, moet je gebruik maken van het...
Algemeen: Information for international students can be found in the helpdesk for international students Artikel beoordeeld 3.3/5.0
International students can contact the registrar's office and consult the FAQ on http://www.uantwerpen.be/helpdesk-international
Algemeen: Informatie over de helpdesk inschrijvingen - centrale studentenadministratie Artikel beoordeeld 1.8/5.0
Beste gebruiker van deze helpdesk Wij streven er naar om je vragen zo goed en efficiënt mogelijk te beantwoorden. Om die reden hebben we deze helpdesk en FAQ opgericht. Het streefdoel is om een...
Algemeen: Hoe inloggen in webmail of SisA als Blackboard niet beschikbaar is? Artikel beoordeeld 2.1/5.0
Als Blackboard niet beschikbaar is kan je nog steeds rechtstreeks inloggen in webmail of in SisA. Voor SisA: sisastudent.uantwerpen.be Voor webmail: mail.student.uantwerpen.be
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid