Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


» Subcategorieën:

 
Handleiding SisA (technisch-praktisch)
Handleiding: Hoe kan ik mijn rooster synchroniseren met mijn agenda?
Handleiding: Hoe inschrijven voor de examens van de 2de zittijd?
Handleiding: Een eindwerk aanvragen
» Meer onderwerpen
Inschrijven en uitschrijven voor je opleiding
Herinschrijving: Hoe kan ik zien dat mijn herinschrijving verwerkt werd door de centrale studentenadministratie?
Inschrijving: Diploma uit Vlaanderen of Nederland? Controleer vooraf je diploma in de databank van de overheid
Herinschrijving: Wanneer kan ik herinschrijven? Belangrijke aandachtspunten ivm het herinschrijven
» Meer onderwerpen
Studiegeld
Studiegeld: Ik heb vorig schooljaar/academiejaar een studietoelage ontvangen en heb daardoor bij inschrijving maar een voorschot moeten betalen maar toch zie ik het saldo berekend op basis van het standaard studiegeld in mijn selfservice staan.
Studiegeld: Na de aanmelding op SisA zie ik een bedrag van 110,8 euro (of meer) in mijn rekeningoverzicht staan. Maar ik heb de vorige dag mijn studiegeld reeds betaald tijdens de persoonlijk aanmelding. Waarom zie ik dit bedrag?
Studiegeld: Ik heb een bedrag in het kader van het studiegeld betaald maar zie toch nog een saldo staan in mijn SisA selfservice.
» Meer onderwerpen
English
We have a helpdesk especially for International Students.
Documenten (studiebewijzen, studentenkaart, accountgegevens)
Account: Ik kan niet inloggen in Blackboard. In SisA en mail.student.uantwerpen.be kan ik wel inloggen. Wat moet ik doen?
Document: Hoe bekom ik een studiebewijs/attest?
Studentenkaart: Ik ben mijn studentenkaart verloren. Hoe kan ik een nieuwe bekomen?
» Meer onderwerpen
Diploma's
Diploma: Wanneer krijg ik mijn diploma?
Diploma: Hoe bekom ik een voorlopig getuigschrift dat ik het diploma behaald heb?
Diploma: Ik wens een duplicaat van mijn diploma.
» Meer onderwerpen
Beheer van persoonsgegevens
Persoonsgegevens: Er staat geen foto bij mijn persoonlijke gegevens, ik wens een nieuwe foto of ik moet een foto doorsturen
Persoonsgegevens: Waar vind ik mijn rijksregisternummer?
Persoonsgegevens: Ik ben buitenlander maar ik zie toch een Belgisch nationaal nummer in mijn persoonsgegevens staan. Kan dit?
» Meer onderwerpen
Leerkrediet
Leerkrediet: Ik heb nog maar een beperkt leerkrediet. Kan ik nog inschrijven voor een volledige opleiding?
Leerkrediet: Verlies ik leerkrediet indien ik niet deelneem aan de examens?
Leerkrediet: Ik heb geen leerkrediet meer. Kan ik nog inschrijven?
» Meer onderwerpen
Antwerp Doctoral School (ADS)
 
 

» Artikelen in deze categorie:

 
Algemeen: Ik ondervind technische problemen bij het gebruik van Blackboard. Wie kan ik contacteren? Artikel beoordeeld 2.5/5.0
Als je technische problemen ondervindt bij het gebruik van Blackboard die niets te maken hebben met een openstaande schuld betreffende je studiegeld, moet je gebruik maken van het Infocenter voor de S...
Algemeen: Ik heb problemen om in te loggen of SisA te gebruiken. Wat moet ik doen? Artikel beoordeeld 2.2/5.0
Indien de link naar SisA, die in je favorieten zit of in je browser opgeslagen werd, niet meer werkt of indien je merkt dat de interface zich vreemd gedraagt kan je de volgende stappen uitvoeren: Ver...
Algemeen: Information for international students can be found in the helpdesk for international students Artikel beoordeeld 5.0/5.0
International students can contact the registrar's office and consult the FAQ on http://www.uantwerpen.be/helpdesk-international
Algemeen: Informatie over de helpdesk inschrijvingen - centrale studentenadministratie Artikel beoordeeld 2.3/5.0
Beste gebruiker van deze helpdesk Wij streven er naar om je vragen zo goed en efficiënt mogelijk te beantwoorden. Om die reden hebben we deze helpdesk en FAQ opgericht. Het streefdoel is om een...
Algemeen: Welke helpdesk gebruik je in welke situatie? Artikel beoordeeld 2.1/5.0
Via http://www.uantwerpen.be/helpdesk vind je verschillende helpdesken*.  De meeste helpdesken zijn deze van de verschillende faculteiten.  Eén helpdesk behoort tot de centrale studentenadministratie ...
Algemeen: Studentennummer versus login-naam: gebruik het juiste nummer Artikel beoordeeld 3.5/5.0
Een studentennummer* van een student bestaat enkel uit cijfers en begint nooit met s of S.  Het aantal cijfers is 6 of 8, afhankelijk van hoe lang het geleden is dat je je voor de eerste maal aan...
Algemeen: Hoe inloggen in webmail of SisA als Blackboard niet beschikbaar is? Artikel beoordeeld 2.3/5.0
Als Blackboard niet beschikbaar is kan je nog steeds rechtstreeks inloggen in webmail of in SisA. Voor SisA: sisastudent.uantwerpen.be Voor webmail: mail.student.uantwerpen.be
 

» Meestgelezen artikelen:
 Studiegeld: Ik heb vorig schooljaar/academiejaar een studietoelage ontvangen en heb daardoor bij inschrijving maar een voorschot moeten betalen maar toch zie ik het saldo berekend op basis van het standaard studiegeld in mijn selfservice staan.
 Studiegeld: Na de aanmelding op SisA zie ik een bedrag van 110,8 euro (of meer) in mijn rekeningoverzicht staan. Maar ik heb de vorige dag mijn studiegeld reeds betaald tijdens de persoonlijk aanmelding. Waarom zie ik dit bedrag?
 Studiegeld: Ik heb een bedrag in het kader van het studiegeld betaald maar zie toch nog een saldo staan in mijn SisA selfservice.
 Herinschrijving: Hoe kan ik zien dat mijn herinschrijving verwerkt werd door de centrale studentenadministratie?
 Inschrijving: Diploma uit Vlaanderen of Nederland? Controleer vooraf je diploma in de databank van de overheid
 Algemeen: Ik heb problemen om in te loggen of SisA te gebruiken. Wat moet ik doen?
 Account: Ik kan niet inloggen in Blackboard. In SisA en mail.student.uantwerpen.be kan ik wel inloggen. Wat moet ik doen?
 Algemeen: Ik ondervind technische problemen bij het gebruik van Blackboard. Wie kan ik contacteren?
 Herinschrijving: Wanneer kan ik herinschrijven? Belangrijke aandachtspunten ivm het herinschrijven
 Document: Hoe bekom ik een studiebewijs/attest?
 
» Nieuwe artikelen:
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid