Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Persoonsgegevens: Mijn voornaam en/of familienaam zijn gewijzigd. Hoe kan ik dit aanpassen?

Oplossing

Laad je studentenkaart, je identiteitsbewijs (met de nieuwe naam) én de officiële documenten die de wijziging aantonen op in een ticket in de helpdesk van de centrale studentenadministratie. Na controle worden je gegevens aangepast.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studentenkaart: Ik ben gewijzigd van opleiding. Krijg ik een nieuwe studentenkaart?
Studentenkaart: Ik ben mijn studentenkaart verloren. Hoe kan ik een nieuwe bekomen?
Account: Is het mogelijk het emailadres dat ik gekregen heb van de universiteit te wijzigen?
Document: Ik wens een attest betreffende mijn studieloopbaan voor mijn pensioen.
Studentenkaart: Hoe kan ik zien of mijn studentenkaart reeds verstuurd werd?
Artikel details
Artikel ID: 127
Categorie: Beheer van persoonsgegevens
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 4.0/5.0 (4)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid