De studentenkaart wordt maar opgestuurd nadat wij een betaling van het studiegeld hebben ontvangen en als je foto in ons bezit is.
Kijk via je SisA selfservice na of
• Wanneer je studentenkaart werd afgedrukt en verstuurd naar je postadres verschijnt er in je SisA selfservice onder de tegel Persoonsgegevens > Persoonsgegevens > Studentenkaart de melding:
"Je fysieke studentenkaart werd op dd/mm/yyyy afgedrukt en verstuurd naar je postadres dat op dat moment actief was. Gelieve de helpdesk te gebruiken voor eventuele vragen."
• Wanneer je studentenkaart niet op je postadres kon afgeleverd worden en terug werd bezorgd aan de centrale studentenadministratie verschijnt er bijkomend de melding:
"Opmerking: je studentenkaart is onbestelbaar en werd terug aan de centrale studentenadministratie bezorgd. Neem contact op via onze helpdesk."
Indien bovenstaande voorwaarden (inschrijving, betaling, foto) vervuld zijn en er drie weken na de betaling van het studiegeld nog steeds geen bericht betreffende de verzending of de onbestelbaarheid van de studentenkaart in je SisA selfservice verschijnt, dien je via de helpdesk van de centrale studentenadministratie contact op te nemen.
Werd je kaart wel verstuurd maar heb je deze verloren dan kan je een nieuwe kaart bekomen bij de centrale studentenadministratie. De eerste vervanging is gratis. Voor de vervangingen daarna moet je 10 euro per vervangkaart betalen
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid