Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Studentenkaart: Hoe kan ik zien of mijn studentenkaart reeds verstuurd werd?

Oplossing

De studentenkaart wordt maar opgestuurd nadat wij een betaling van het studiegeld hebben ontvangen en als je foto in ons bezit is.

Kijk via je SisA selfservice na of

  • je (her)inschrijving werd verwerkt én
  • er een foto aanwezig is bij persoonsgegevens én
  • de betaling van het studiegeld werd geregistreerd.

• Wanneer je studentenkaart werd afgedrukt en verstuurd naar je postadres verschijnt er in je SisA selfservice onder de tegel Persoonsgegevens > Persoonsgegevens > Studentenkaart de melding:
"Je fysieke studentenkaart werd op dd/mm/yyyy afgedrukt en verstuurd naar je postadres dat op dat moment actief was. Gelieve de helpdesk te gebruiken voor eventuele vragen."

• Wanneer je studentenkaart niet op je postadres kon afgeleverd worden en terug werd bezorgd aan de centrale studentenadministratie verschijnt er bijkomend de melding:
"Opmerking: je studentenkaart is onbestelbaar en werd terug aan de centrale studentenadministratie bezorgd. Neem contact op via onze helpdesk."

Indien bovenstaande voorwaarden (inschrijving, betaling, foto) vervuld zijn en er drie weken na de betaling van het studiegeld nog steeds geen bericht betreffende de verzending of de onbestelbaarheid van de studentenkaart in je SisA selfservice verschijnt, dien je via de helpdesk van de centrale studentenadministratie contact op te nemen.

Werd je kaart wel verstuurd maar heb je deze drie weken na de verzending nog steeds niet ontvangen, contacteer dan zeker binnen de 2 weken de centrale studentenadministratie via deze helpdesk. Je kan dan gratis een nieuwe kaart ophalen. Vijf weken na de verzending beschouwen we de kaart als afgeleverd en betaal je 15 euro voor de vervanging.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studentenkaart: Ik ben mijn studentenkaart verloren. Hoe kan ik een nieuwe bekomen?
Studentenkaart: Op mijn digitale studentenkaart verschijnt de melding 'ongeldig'. Wat is de reden?
Herinschrijving: Hoe kan ik zien dat mijn herinschrijving verwerkt werd door de centrale studentenadministratie?
Studentenkaart: Ik ben gewijzigd van opleiding. Krijg ik een nieuwe studentenkaart?
Studiegeld: Ik heb een bedrag in het kader van het studiegeld betaald maar zie toch nog een saldo staan in mijn SisA selfservice.
Artikel details
Artikel ID: 388
Categorie: Documenten (studiebewijzen, studentenkaart, accountgegevens)
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid