Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Studentenkaart: Op mijn digitale studentenkaart verschijnt de melding 'ongeldig'. Wat is de reden?

Oplossing

Er zijn twee redenen waarom je digitale studentenkaart ongeldig kan zijn:

  • Er zit er geen foto bij je persoonsgegevens en/of
  • Er werd nog geen betaling van het studiegeld ontvangen.

In dergelijke situatie kunnen we ook geen fysieke studentenkaart afdrukken en opsturen.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studentenkaart: Hoe kan ik zien of mijn studentenkaart reeds verstuurd werd?
Studentenkaart: Ik ben mijn studentenkaart verloren. Hoe kan ik een nieuwe bekomen?
Studentenkaart: Ik ben gewijzigd van opleiding. Krijg ik een nieuwe studentenkaart?
Studentenkaart: Ik ben ingeschreven in meerdere opleidingen maar zie enkel één opleiding op mijn studentenkaart staan.
Handleiding: Foto opladen
Artikel details
Artikel ID: 418
Categorie: Documenten (studiebewijzen, studentenkaart, accountgegevens)
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.7/5.0 (7)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid