Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Handleiding: Foto opladen

Oplossing

Als je nog geen foto hebt opgeladen dan krijg je hiervoor een taak onder de tegel "Taken".
Klik op de link of ga naar de tegel Persoonsgegevens en naar het menu-item "Foto". 

Je komt dan op volgende pagina terecht.

 

 

Zorg dat je een geschikte foto hebt klaarstaan. De foto moet voldoen aan een aantal voorwaarden. Klik dan op de knop “Opladen foto”.

Selecteer een foto van je apparaat en klik dan op “Uploaden”.  Gebruik geen vierkante foto!

Zodra “Uploaden voltooid” verschijnt, klik je op de knop “Gereed”.

Nu verschijnt de datum waarop je de foto hebt opgeladen en de status is nu “wachtend op goedkeuring”. De centrale onderwijsadministratie zal nu kijken of de foto die je hebt opgeladen geschikt is voor je studentenkaart.

Opgelet, in het  voorbeeld is om privacy-redenen een dummy gebruikt. Als je zelf een dummy gebruikt zal je foto worden afgekeurd.

Je kan geen nieuwe foto opladen als de status “wachtend op goedkeuring” is.

 

Als de status van je foto “afgewezen” is dan zal hiervoor ook een reden verschijnen. Je zal opnieuw een taak “Ontbrekende foto” krijgen en je kan opnieuw een foto opladen.

Als je foto is goedgekeurd dan verschijnt dit bij de status en verschijnt je foto bovenaan de pagina naast je studentennummer.

Als je een goedgekeurde foto hebt en je hebt het studiegeld betaald dan wordt je studentenkaart opgestuurd.

Ben je echt niet tevreden met de foto of ben je recent erg veranderd (vb. baard, totaal andere haarstijl, ….), in een nieuw academiejaar kan je telkens één keer een nieuwe foto opladen.
Dit kan vanaf 16 juli.
Ga hiervoor naar de tegel “Persoonsgegevens” en dan naar het menu-item “Foto”. 

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Persoonsgegevens: Er staat geen foto bij mijn persoonlijke gegevens, ik wens een nieuwe foto of ik moet een foto doorsturen
Studentenkaart: Op mijn digitale studentenkaart verschijnt de melding 'ongeldig'. Wat is de reden?
Studentenkaart: Hoe kan ik zien of mijn studentenkaart reeds verstuurd werd?
Handleiding: Privacy beheren
Handleiding: Een eindwerk inleveren
Artikel details
Artikel ID: 396
Categorie: Handleiding SisA (technisch-praktisch)
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.3/5.0 (7)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid