Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Studentenkaart: Ik ben mijn studentenkaart verloren. Hoe kan ik een nieuwe bekomen?

Oplossing

Dien een vraag in via deze helpdesk. De centrale studentenadministratie zal dan een nieuwe studentenkaart naar je postadres opsturen. De eerste vervanging is gratis. Vanaf de 3de kaart betaal je 10 euro per studentenkaart.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studentenkaart: Hoe kan ik zien of mijn studentenkaart reeds verstuurd werd?
Studentenkaart: Ik ben gewijzigd van opleiding. Krijg ik een nieuwe studentenkaart?
Studentenkaart: Op mijn digitale studentenkaart verschijnt de melding 'ongeldig'. Wat is de reden?
Studentenkaart: Ik ben ingeschreven in meerdere opleidingen maar zie enkel één opleiding op mijn studentenkaart staan.
Persoonsgegevens: Mijn voornaam en/of familienaam zijn gewijzigd. Hoe kan ik dit aanpassen?
Artikel details
Artikel ID: 95
Categorie: Documenten (studiebewijzen, studentenkaart, accountgegevens)
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 4.3/5.0 (535)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid