Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Studentenkaart: Ik ben mijn studentenkaart verloren. Hoe kan ik een nieuwe bekomen?

Oplossing

Wanneer je je studentenkaart verloren bent, kan je de centrale onderwijsadministratie via deze helpdesk contacteren voor meer informatie over het bekomen van een nieuwe kaart. Voor een vervanging betaal je 15 euro per studentenkaart. Je dient de kaart ook persoonlijk af te halen op de centrale onderwijsadministratie (Stadscampus, gebouw S, lokaal S.S.017).

Enkel als je kaart gestolen werd, kan je op basis van een PV gratis een nieuwe kaart bekomen.

Ook als de interne chip defect is, kan je je kaart gratis omruilen voor een nieuwe kaart.

Indien je drie weken na de initiƫle verzending van je fysieke studentenkaart de kaart nog niet ontvangen hebt, kan je ook gratis een nieuwe kaart bekomen. Opgelet, zonder melding binnen de vijf weken na de postdatum in SisA beschouwen we de kaart als afgeleverd en dien je wel 15 euro te betalen voor een vervanging.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studentenkaart: Hoe kan ik zien of mijn studentenkaart reeds verstuurd werd?
Studentenkaart: Ik ben gewijzigd van opleiding. Krijg ik een nieuwe studentenkaart?
Studentenkaart: Op mijn digitale studentenkaart verschijnt de melding 'ongeldig'. Wat is de reden?
Diploma: Ik wens een duplicaat van mijn diploma.
Herinschrijving: Hoe kan ik zien dat mijn herinschrijving verwerkt werd door de centrale studentenadministratie?
Artikel details
Artikel ID: 95
Categorie: Documenten (studiebewijzen, studentenkaart, accountgegevens)
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 4.3/5.0 (704)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid