Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Studentenkaart: Ik ben gewijzigd van opleiding. Krijg ik een nieuwe studentenkaart?

Oplossing

Er wordt geen nieuwe studentenkaart aangemaakt bij een wijziging van opleiding aangezien de opleiding niet op je fysieke studentenkaart vermeld wordt. Voor de examens bewijst je studentenkaart dat je student bent aan de Universiteit Antwerpen in het desbetreffende academiejaar. Om te mogen deelnemen aan de examens van een bepaald opleidingsonderdeel moet je op de examenlijst voorkomen.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studentenkaart: Op mijn digitale studentenkaart verschijnt de melding 'ongeldig'. Wat is de reden?
Studentenkaart: Ik ben mijn studentenkaart verloren. Hoe kan ik een nieuwe bekomen?
Persoonsgegevens: Mijn voornaam en/of familienaam zijn gewijzigd. Hoe kan ik dit aanpassen?
Studentenkaart: Hoe kan ik zien of mijn studentenkaart reeds verstuurd werd?
Herinschrijving: Ik heb nog 2de zit examens en/of tekorten voor een aantal opleidingsonderdelen. Kan ik me herinschrijven voor de opleiding voor de 2de zit examens gestart zijn?
Artikel details
Artikel ID: 238
Categorie: Documenten (studiebewijzen, studentenkaart, accountgegevens)
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid