Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Studiegeld: Ik heb een bedrag in het kader van het studiegeld betaald maar zie toch nog een saldo staan in mijn SisA selfservice.

Oplossing

In SisA wordt het studiegeld steeds berekend* op basis van de effectief opgenomen studiepunten in je studieprogramma('s). Je ziet dus steeds hoeveel je eventueel nog bij zal moeten betalen rekening houdend met de betalingen die je reeds hebt verricht.

Kijk in ieder geval steeds in je rekeninginformatie in je SisA selfservice na of de uitgevoerde betaling reeds door ons verwerkt werd.  Is dat niet het geval dan kon met deze betaling ook nog geen rekening worden gehouden in het saldo.  Het kan soms vier dagen duren voor we een uitgevoerde betaling ontvangen en in SisA kunnen verwerken.  Wanneer we je betaling verwerkt hebben, zal het saldo automatisch verminderen of verdwijnen.

Wordt de betaling ook na een langere periode (dus meer dan 4 werkdagen na betaling) niet zichtbaar in je selfservice dan dien je best zo snel mogelijk een vraag in via deze helpdesk.  Voeg zeker een scan of screenshot van de betaling toe zodat we over alle betalingsgegevens beschikken.

*de berekening gebeurt steeds 's nachts

 

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studiegeld: Bepaalde faciliteiten in SisA (en de toegang tot het studentenportaal) werden geblokkeerd wegens een openstaande rekening. Wat nu?
Studiegeld: Ik heb vorig school- of academiejaar een school- of studietoelage ontvangen en heb daardoor bij inschrijving maar een voorschot moeten betalen maar toch zie ik het saldo berekend op basis van het standaard studiegeld in mijn selfservice staan.
Studiegeld: Ik heb een studietoelage aangevraagd maar nog niet ontvangen. Er wordt via email gevraagd om het openstaande saldo, berekend op basis van het standaardtarief, te betalen. Wat moet ik doen?
Studiegeld: Ik zie geen of een ander bedrag in mijn financiën staan dan wat er bij (her)inschrijving gevraagd wordt om te betalen.
Herinschrijving: Hoe kan ik zien dat mijn herinschrijving verwerkt werd door de centrale studentenadministratie?
Artikel details
Artikel ID: 60
Categorie: Studiegeld
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.1/5.0 (35)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid