In SisA wordt het studiegeld steeds berekend* op basis van de effectief opgenomen studiepunten in je studieprogramma('s). Je ziet dus steeds hoeveel je eventueel nog bij zal moeten betalen rekening houdend met de betalingen die je reeds hebt verricht.
Kijk in ieder geval steeds in je rekeninginformatie in je SisA selfservice na of de uitgevoerde betaling reeds door ons verwerkt werd. Is dat niet het geval dan kon met deze betaling ook nog geen rekening worden gehouden in het saldo. Het kan soms vier dagen duren voor we een uitgevoerde betaling ontvangen en in SisA kunnen verwerken. Wanneer we je betaling verwerkt hebben, zal het saldo automatisch verminderen of verdwijnen.
Wordt de betaling ook na een langere periode (dus meer dan 4 werkdagen na betaling) niet zichtbaar in je selfservice dan dien je best zo snel mogelijk een vraag in via deze helpdesk. Voeg zeker een scan of screenshot van de betaling toe zodat we over alle betalingsgegevens beschikken.
*de berekening gebeurt steeds 's nachts
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid