Bepaalde faciliteiten in je SisA selfservice worden geblokkeerd indien je na een waarschuwing/vordering via mail je openstaande saldo van het studiegeld niet aanzuivert. Het gevolg daarvan is de volgende dag ook Blackboard geblokkeerd wordt.
Je mailtoegang wordt nooit geblokkeerd. Ook heb je in je SisA selfservice nog steeds toegang tot je persoonlijke en financiële gegevens.
Van zodra wij de betaling van de openstaande schuld in SisA ontvangen, wordt de blokkering in SisA verwijderd en verdwijnt de dag na de registratie van de betaling in SisA ook de blokkering in Blackboard.
Hou er rekening mee dat het steeds 2 tot 3 werkdagen kan duren voor we een betaling ontvangen. Je mag ook steeds een scan van het betaalbewijs via de helpdesk aan ons bezorgen. Na controle kunnen we de blokkering in SisA verwijderen en is de volgende dag Blackboard terug actief. Als de effectieve betaling uitblijft, wordt de blokkering opnieuw voorzien.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid