Bepaalde faciliteiten in je SisA selfservice worden geblokkeerd indien je na een waarschuwing/vordering via mail je openstaande saldo van het studiegeld niet aanzuivert. Het gevolg daarvan is de volgende dag ook het studentenportaal geblokkeerd wordt.
Je mailtoegang wordt nooit geblokkeerd. Ook heb je in je SisA selfservice nog steeds toegang tot je persoonlijke en financiële gegevens.
Van zodra wij de betaling van de openstaande schuld in SisA ontvangen, wordt de blokkering in SisA verwijderd en verdwijnt in de loop van de dag na de registratie van de betaling in SisA ook de blokkering in het studentenportaal.
Hou er rekening mee dat het steeds 2 tot 3 werkdagen kan duren voor we een betaling ontvangen.
Als de betaling niet zichtbaar is in SisA dan hebben we de betaling ook nog niet ontvangen.Als de betaling wel zichtbaar is in SisA, dan werd de blokkering reeds verwijderd op de dag van de ontvangst van de betaling en zal het studentenportaal in de loop van de volgend dag na de betaling terug beschikbaar zijn.
Het heeft in bovenstaande situaties dus geen zin berichten te sturen.
Enkel als de betaling minstens vijf werkdagen geleden gebeurde en nog steeds niet zichtbaar is in je SisA selfservice mag je een scan van het betaalbewijs via de helpdesk aan ons bezorgen. Na controle kunnen we dan uitzonderlijk de blokkering in SisA verwijderen en is de volgende dag het studentenportaal terug actief. Als de effectieve betaling uitblijft, wordt de blokkering opnieuw voorzien.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid