Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Studiegeld: Bepaalde faciliteiten in SisA (en de toegang tot het studentenportaal) werden geblokkeerd wegens een openstaande rekening. Wat nu?

Oplossing

Bepaalde faciliteiten in je SisA selfservice worden geblokkeerd indien je na een waarschuwing/vordering via mail je openstaande saldo van het studiegeld niet aanzuivert. Het gevolg daarvan is de volgende dag ook het studentenportaal geblokkeerd wordt.

Je mailtoegang wordt nooit geblokkeerd.  Ook heb je in je SisA selfservice nog steeds toegang tot je persoonlijke en financiële gegevens.

Van zodra wij de betaling van de openstaande schuld in SisA ontvangen, wordt de blokkering in SisA verwijderd en verdwijnt in de loop van de dag na de registratie van de betaling in SisA ook de blokkering in het studentenportaal.

Hou er rekening mee dat het steeds 2 tot 3 werkdagen kan duren voor we een betaling ontvangen.

Als de betaling niet zichtbaar is in SisA dan hebben we de betaling ook nog niet ontvangen.
Als de betaling wel zichtbaar is in SisA, dan werd de blokkering reeds verwijderd op de dag van de ontvangst van de betaling en zal het studentenportaal in de loop van de volgend dag na de betaling terug beschikbaar zijn.

Het heeft in bovenstaande situaties dus geen zin berichten te sturen.

Enkel als de betaling minstens vijf werkdagen geleden gebeurde en nog steeds niet zichtbaar is in je SisA selfservice mag je een scan van het betaalbewijs via de helpdesk aan ons bezorgen.  Na controle kunnen we dan uitzonderlijk de blokkering in SisA verwijderen en is de volgende dag het studentenportaal terug actief. Als de effectieve betaling uitblijft, wordt de blokkering opnieuw voorzien.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studiegeld: Ik heb een studietoelage aangevraagd maar nog niet ontvangen. Er wordt via email gevraagd om het openstaande saldo, berekend op basis van het standaardtarief, te betalen. Wat moet ik doen?
Studiegeld: Ik heb een bedrag in het kader van het studiegeld betaald maar zie toch nog een saldo staan in mijn SisA selfservice.
Studiegeld: Ik heb een informatieve mail ontvangen over het opvolgen van mijn openstaande schuld. Wat moet ik doen?
Studiegeld: Ik heb vorig school- of academiejaar een school- of studietoelage ontvangen en heb daardoor bij inschrijving maar een voorschot moeten betalen maar toch zie ik het saldo berekend op basis van het standaard studiegeld in mijn selfservice staan.
Account: Hoe lang blijft mijn studentenaccount actief?
Artikel details
Artikel ID: 308
Categorie: Studiegeld
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.6/5.0 (14)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid