Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Algemeen: Ik ondervind technische problemen bij het gebruik van Blackboard. Wie kan ik contacteren?

Oplossing

Als je technische problemen ondervindt bij het gebruik van de elektronische leeromgevingen die niets te maken hebben met een openstaande schuld betreffende je studiegeld, moet je gebruik maken van het de IT helpdesk: helpdesk.uantwerpen.be

Enkel als je niet kan inloggen wegens het niet betalen van het studiegeld moet je van deze helpdesk-inschrijvingen gebruiken.

Hou er ook rekening mee dat de elektronische leeromgeving meestal maar actief wordt één dag na het inschrijving voor opleidingsonderdelen via SisA.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Account: Ik kan niet inloggen in Cursussen.
Algemeen: Welke helpdesk gebruik je in welke situatie?
Algemeen: Ik heb problemen om in te loggen, SisA te gebruiken of krijg de melding "Uw SSO (Single Sign-On) sessie is nog actief!". Wat moet ik doen?
Studiegeld: Welke opleidingen kan ik betalen met opleidingscheques en hoe kan ik de opleidingscheques indienen?
Studiegeld: Worden er overschrijvingsformulieren verstuurd voor de betaling van het studiegeld?
Artikel details
Artikel ID: 334
Categorie: Knowledgebase
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.4/5.0 (26)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid