Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Algemeen: Ik ondervind technische problemen bij het gebruik van Blackboard. Wie kan ik contacteren?

Oplossing

Als je technische problemen ondervindt bij het gebruik van Blackboard die niets te maken hebben met een openstaande schuld betreffende je studiegeld, moet je gebruik maken van het Infocenter voor de Student in Blackboard of contact opnemen met de helpdesk via het emailadres e-campus@uantwerpen.be

Voor Blackboard problemen kan je deze helpdesk niet gebruiken.  Enkel als je niet kan inloggen wegens het niet betalen van het studiegeld moet je van deze helpdesk gebruik maken.

Hou er ook rekening mee dat Blackboard meestal maar actief wordt één dag na het inschrijving voor opleidingsonderdelen via SisA.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Account: Ik kan niet inloggen in Blackboard. In SisA en mail.student.uantwerpen.be kan ik wel inloggen. Wat moet ik doen?
Studiegeld: Bepaalde faciliteiten in SisA werden geblokkeerd wegens een openstaande rekening. Wat nu?
Account: Waar vind ik informatie over het gebruik van Mail?
Algemeen: Welke helpdesk gebruik je in welke situatie?
Algemeen: Hoe inloggen in webmail of SisA als Blackboard niet beschikbaar is?
Artikel details
Artikel ID: 334
Categorie: Knowledgebase
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.5/5.0 (11)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid