Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Algemeen: Ik heb problemen om in te loggen of SisA te gebruiken. Wat moet ik doen?

Oplossing

Indien de link naar SisA, die in je favorieten zit of in je browser opgeslagen werd, niet meer werkt of indien je merkt dat de interface zich vreemd gedraagt kan je de volgende stappen uitvoeren:

  1. Verwijder de cache van je browser (zoek in Google op "cache verwijderen <naam van je browser>" als je niet weet hoe dit moet)
  2. Herstart je browser
  3. Log in met https://sisastudent.uantwerpen.be/ (ververs eventueel je favorieten met deze URL)

Opgelet, niet kunnen inloggen in SisA heeft nooit iets te maken met de aanwezigheid van blokkeringen in SisA of met openstaande rekeningen.  In SisA kunnen bepaalde functies door een blokkering wel (tijdelijk) niet beschikbaar zijn.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Document: Ik klik op de link voor het studiebewijs of rapport maar het document zelf verschijnt niet.
Account: Mail werkt niet meer
Document: Hoe bekom ik een studiebewijs/attest?
Studiegeld: Bepaalde faciliteiten in SisA werden geblokkeerd wegens een openstaande rekening. Wat nu?
Algemeen: Ik ondervind technische problemen bij het gebruik van Blackboard. Wie kan ik contacteren?
Artikel details
Artikel ID: 387
Categorie: Knowledgebase
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.2/5.0 (17)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid