Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Account: Mail werkt niet meer

Oplossing

Aanmelden bij webmail lukt niet

Probeer de browser cache leeg te maken:

Internet Explorer:

  • Klik op het tandwielicoon bovenaan rechts en kies “Safety” > “Delete browsing history”
  • Vink nu “Temporary internet files and website files” en “Cookies and website data” aan
  • Klik “Delete”, herstart hierna IE en probeer opnieuw aan te melden bij de bovenstaande URL


Chrome:

  • Klik op het icoontje voor het menu bovenaan rechts en klik op “Settings”
  • Klik helemaal onderaan op “Show advanced settings”
  • Zoek naar het onderdeel “Privacy” en klik op “Clear browsing data”
  • Vink hier “browsing history”, “cookies and other site data”, en “cached images and files” aan
  • Klik op “Clear browsing data” en herstart Chrome. Probeer daarna opnieuw in te loggen via bovenstaande URL


FireFox:

  • Open Firefox en klik rechts bovenaan op “Menu openen” (knop met drie horizontale streepjes)
  • Klik op “Opties” en ga naar “Geavanceerd”
  • Ga naar het tabblad “Netwerk” en klik op de knop “Nu wissen” naast “Uw toepassingsbuffer gebruikt momenteel XX megabytes schijfruimte”
  • Herstart Firefox en probeer opnieuw aan te melden via https://mail.student.uantwerpen.be/


Safari voor Mac OS X:

  • Klik in de menubalk bovenaan op "Safari" en kies voor "Empty cache"
  • Klik vervolgens op de knop "Empty" om de cache leeg te maken
  • Herstart de browser en probeer opnieuw in te loggen op uw webmail

 Indien dit niet helpt, kan je de ICT helpdesk contacteren via helpdesk@uantwerpen.be

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Document: Ik klik op de link voor het studiebewijs of rapport maar het document zelf verschijnt niet.
Algemeen: Ik heb problemen om in te loggen, SisA te gebruiken of krijg de melding "Uw SSO (Single Sign-On) sessie is nog actief!". Wat moet ik doen?
Digitale handtekening: Hoe maak ik een correct certificaat aan in het kader van een digitale ondertekening van mijn toetredingsovereenkomst
Handleiding doctorandi: Hoe je voortgangsrapport doctoraatsopleiding bekijken?
Handleiding: Cijfers bekijken
Artikel details
Artikel ID: 284
Categorie: Documenten (studiebewijzen, studentenkaart, accountgegevens)
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 1.0/5.0 (3)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid