Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Document: Ik klik op de link voor het studiebewijs of rapport maar het document zelf verschijnt niet.

Oplossing

In je SisA selfservice worden documenten steeds in een apart venster geopend.  Het is zeer belangrijk dat het openen van dit venster niet geblokkeerd wordt.  Zorg er dan ook voor dat in je browser de pop-up blocker niet aan staat.  Raadpleeg de help-functie van je browser om te weten hoe je deze uitschakelt.

Werden de pop-ups geblokkeerd en heb je deze gedeblokkeerd?  Zorg er dan ook voor dat je even de cache van je browser leegmaakt zodat je browser de vorige toestand niet herhaalt.

Gebruik je Windows 10?  Zorg er dan voor dat je geen gebruik maakt van de ingebouwde Edge browser want deze laat niet altijd toe om PDF bestanden te openen.  Gebruik Internet Explorer, Safari of FireFox.

Probeer eventueel ook verschillende browsers uit.

Het is belangrijk dat het openen van documenten in je SisA selfservice werkt want verschillende functionaliteiten maken hiervan gebruik.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Document: Hoe bekom ik een studiebewijs/attest?
Algemeen: Ik heb problemen om in te loggen, SisA te gebruiken of krijg de melding "Uw SSO (Single Sign-On) sessie is nog actief!". Wat moet ik doen?
Handleiding: Hoe een studiebewijs bekomen?
Account: Mail werkt niet meer
Document: Ik heb een document nodig in het kader van mijn aanvraag zorg/tijdskrediet
Artikel details
Artikel ID: 301
Categorie: Documenten (studiebewijzen, studentenkaart, accountgegevens)
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.3/5.0 (9)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid