Als je bent ingeschreven met een diploma- of creditcontract en we hebben de betaling van het studiegeld ontvangen én verwerkt* dan kan je studiebewijzen downloaden via je SisA selfservice. Na inloggen ga je naar het tabblad Documenten op de HOME-pagina en klik je op de link "Studiebewijs" (of "Study certificate" voor een studiebewijs in het Engels) of op de link "Attest studieverloop" (enkel beschikbaar tussen 10 juli en 10 september).
Opgelet, het studiebewijs wordt geopend in een nieuw venster. De pop-up mag niet geblokkeerd worden in je browser. Gebruik een standaard browser zoals Safari, Chrome of FireFox.
Een studiebewijs is beschikbaar in je selfservice tot en met de start van de inschrijvingen voor het volgende academiejaar (01 juli). Na een herinschrijving worden de studiebewijzen voor het nieuwe academiejaar beschikbaar. Indien je in je selfservice de melding krijgt dat het studiebewijs voor het voorbije academiejaar niet meer beschikbaar is, kan je tussen 10 juli en 10 september via je selfservice in de plaats een attest studieverloop downloaden. Dit attest kan in de plaats van een studiebewijs gebruikt worden.
Indien van toepassing vermeldt het studiebewijs of het attest ook de datum van uitschrijving.
Als je bent ingeschreven met een examencontract-diploma kan je geen studiebewijs downloaden in je selfservice. Je dient dan een aanvraag in met de vraag een inschrijvingsbewijs voor het examencontract op te sturen.
Voor een examencontract-credit worden geen studiebewijzen afgeleverd. Je kan wel een creditbewijs bekomen als je slaagt in het examen van de opleidingsonderdelen die je volgt onder het examencontract-credit.
Belangrijk: studiebewijzen mogen niet gebruikt worden voor het groeipakket of voor de dienst Studietoelage. Deze organisaties ontvangen de informatie over je inschrijving elektronisch. Het gebruik van een studiebewijs kan in dit geval als misbruik beschouwd worden.
*je studiegeld is door de centrale studentenadministratie verwerkt wanneer het zichtbaar is bij de betalingen in je financiën.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid