Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Document: Ik heb een document nodig in het kader van mijn aanvraag zorg/tijdskrediet

Oplossing

Indien je een document nodig hebt in het kader van het zorg- of tijdskrediet (zoals een aanvraag of een attest regelmatige inschrijving) kan je dit via deze helpdesk aanvragen bij de centrale studentenadministratie. Het studiebewijs uit je SisA selfservice kan hier niet voor gebruikt worden.

Maak het ticket aan met je UAntwerpen e-mailadres en vermeld, in het geval van het attest regelmatige inschrijving, steeds de begin- en einddatum van de gewenste periode.

Hou er rekening mee dat we geen attesten regelmatige inschrijving met datums in de toekomst kunnen afleveren.  Stel je vraag dus steeds na de einddatum van de desbetreffende periode.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Document: Hoe bekom ik attesten voor het betaald educatief verlof (BEV) voor een tewerkstelling in Brussel en Wallonië?
Document: Ik wens een attest betreffende mijn studieloopbaan voor mijn pensioen.
Document: Hoe bekom ik een studiebewijs/attest?
Document: Ik moet een formulier van een externe organisatie (vb RVA, VDAB) betreffende mijn studies laten invullen. Waar kan ik dit laten doen?
Document: Ik heb me uitgeschreven. Hoe bekom in een bewijs van uitschrijving?
Artikel details
Artikel ID: 406
Categorie: Documenten (studiebewijzen, studentenkaart, accountgegevens)
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 4.4/5.0 (27)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid