In de administratie van het betaald educatief verlof (BEV) kunnen we een onderscheid maken in bewijzen betreffende de inschrijving en bewijzen betreffende de deelname aan de examens.
Bewijs van inschrijving/deelname aan de lessen:
Studenten ingeschreven met een diplomacontract moeten het attest regelmatige inschrijving voor het betaald educatief verlof aanvragen bij de faculteit* via hun helpdesk. Dit kan je niet bekomen via de centrale studentenadministratie of via je SisA selfservice omdat dit afhankelijk is van je deelname aan de lessen.
Studenten ingeschreven met een examencontract-diploma moeten het bewijs van inschrijving in een examencontract-diploma aanvragen bij de centrale studentenadministratie (en dus via deze helpdesk). Dit kan je niet bekomen via de faculteit of via je SisA selfservice. Een attest regelmatige inschrijving bestaat niet voor examencontractstudenten omdat zij niet aan lessen deelnemen.
Bewijs deelname aan de examens:
Voor een bewijs betreffende de effectieve deelname aan examens moet je in het geval van alle contracten steeds contact opnemen met de facultaire* studentenadministratie via hun helpdesk.
*in het geval van verkorte educatieve masters moet je de School of Education contacteren via educatieve-masters@uantwerpen.be (en niet via de helpdesk)
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid