Via http://www.uantwerpen.be/helpdesk vind je verschillende helpdesken*. De meeste helpdesken zijn deze van de verschillende faculteiten. Eén helpdesk behoort tot de centrale studentenadministratie (inschrijvingen).
Afhankelijk van je vraag moet je de helpdesk van de centrale studentenadministratie of van de facultaire administratie die verantwoordelijk is voor je opleiding gebruiken.
De centrale studentenadministratie (www.uantwerpen.be/helpdesk-inschrijvingen) is o.a. bevoegd voor alles wat te maken heeft met je centrale inschrijving in de opleiding:
Faculteiten (www.uantwerpen.be/helpdesk > selecteer je faculteit) zijn bevoegd voor o.a.
Soms kan het wel voorkomen dat de helpdeskmedewerkers je voor (een deel van) je vraag naar een andere helpdesk moeten doorverwijzen.
Waarmee kunnen de centrale en facultaire helpdesken je niet helpen:
*Heeft je faculteit nog geen eigen helpdesk? Contacteer hen dan rechtstreeks met de gegevens die je vindt op https://www.uantwerpen.be/nl/faculteiten/
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid