Beste gebruiker van deze helpdesk
Wij streven er naar om je vragen zo goed en efficiënt mogelijk te beantwoorden. Om die reden hebben we deze helpdesk en FAQ opgericht.
Het streefdoel is om een zo goed mogelijke service te geven en tegelijk de informatiestroom op een beheersbaar niveau te houden. Om die reden zal deze FAQ ook steeds aangepast en uitgebreid worden. Als je zelf suggesties hebt voor FAQ-items die medegebruikers kunnen helpen, aarzel dan niet om dit langs deze weg in te dienen.
Voer om te beginnen een vraag of een aantal trefwoorden in in het veld "Stel een vraag". Je krijgt dan de FAQ-items te zien die betrekking hebben op je vraag. Vind je nog niet wat je zoekt, dan kan je een vraag indienen.
Wens je een probleem te melden, zorg dan dat je zoveel mogelijk gegevens in je aanvraag vermeldt en stuur eventueel een screenshot van het scherm of de foutboodschap mee. Zorg er ook steeds voor dat het ingevulde emailadres correct is want via dit adres krijg je bericht als er een antwoord in de helpdesk werd gepost. Tenslotte reageer je ook best zo snel mogelijk op eventuele bijkomende vragen zodat we je vraag zo volledig en correct mogelijk kunnen behandelen.
Hou er wel rekening mee dat deze FAQ enkel betrekking heeft op de centrale administratie betreffende het inschrijven voor een opleiding. Voor vragen die te maken hebben met je studieprogramma, je resultaten, je studievoortgang, je vrijstellingen, je examens... neem je best rechtstreeks contact op met de desbetreffende faculteit (via de helpdesk of de website van de faculteit).
Alvast bedankt voor je medewerking
De centrale studentenadministratie
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid