Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Handleiding: Studiegeld raadplegen

Oplossing

Lees zeker ook de veelgestelde vragen ivm het studiegeld in deze helpdesk (rubriek "Studiegeld")

Op je homepagina zie je op de tegel “Rekeningoverzicht” meteen of je nog een bedrag verschuldigd bent.

Onder de tegel vind je in de verschillende items het actuele overzicht van je rekening m.b.t. het berekende studiegeld en de geregistreerde betalingen.

Je vindt ook info over hoe je moet betalen.

Het rekeningsaldo geeft de openstaande schuld weer indien je uitgevoerde betalingen niet voldoende zijn om de kosten (d.i. het studiegeld) te vereffenen. Onderaan vind je ook de betalingsgegevens terug. Momenteel werken we nog niet met vervaldatums dus dat mag je negeren. Als je schuld moet betaald worden, sturen we hierover steeds een email naar je UA mailadres. Je mag natuurlijk steeds op eigen initiatief het openstaande saldo betalen.

 

Rekeningoverzicht geeft een overzicht van de berekende studiegelden en de uitgevoerde betalingen die aanleiding geven tot de openstaande schuld. Elke afzonderlijk uitgevoerde betaling (en eventuele terugbetaling) geeft in de lijst een afzonderlijke rij. 

Klik op het pijltje rechts of elders in de rij om het detail van het berekende studiegeld te zien.

Indien je je betaling hier niet terug vindt binnen een redelijke termijn na de uitvoering, neem je best contact op met de centrale studentenadministratie via de helpdesk www.uantwerpen.be/helpdesk-inschrijvingen. Hou er wel rekening mee dat er heel wat tussenstappen zijn tussen je betaling via bv je PC en de boeking van het bedrag door de centrale studentenadministratie in SisA.

 
Lees zeker ook de veelgestelde vragen ivm het studiegeld.

 

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studiegeld: Ik heb een bedrag in het kader van het studiegeld betaald maar zie toch nog een saldo staan in mijn SisA selfservice.
Studiegeld: Ik zie geen of een ander bedrag in mijn financiën staan dan wat er bij (her)inschrijving gevraagd wordt om te betalen.
Studiegeld: Ik heb een informatieve mail ontvangen over het opvolgen van mijn openstaande schuld. Wat moet ik doen?
Studiegeld: Bepaalde faciliteiten in SisA (en de toegang tot het studentenportaal) werden geblokkeerd wegens een openstaande rekening. Wat nu?
Studiegeld: Wanneer moet ik het openstaande saldo dat ik zie in de selfservice betalen?
Artikel details
Artikel ID: 382
Categorie: Handleiding SisA (technisch-praktisch)
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.7/5.0 (3)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid