Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Studiegeld: Ik zie in mijn Rekeningoverzicht (self service) een post Restitutie (terugbetaling) verschijnen maar ontving nog geen terugbetaling via mijn bank?

Oplossing

De post Restitutie in je Rekeningoverzicht geeft aan dat er een terugbetaling werd opgenomen in de lijst voor uitvoering. De effectieve terugbetaling wordt maar uitgevoerd als we beschikken over je rekeningnummer (IBAN én BIC) in SisA (tegel "Persoonsgegevens" > "Bankrekeningnummer") én er een terugbetaling gepland is volgens de momenten vermeld in FAQ item: Studiegeld: Wanneer gebeuren de terugbetalingen?https://studhelp.uantwerpen.be/inschrijvingen/knowledgebase.php?article=63

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studiegeld: Wanneer gebeuren de terugbetalingen?
Studiegeld: Ik ontving een mail van de Onderwijsadministratie met de melding dat mijn rekeningnummer ontbreekt ivm een terugbetaling
Studiegeld: Kan ik mijn bankrekeningnummer (IBAN en BIC) toevoegen en/of wijzigen via mijn SisA selfservice?
Handleiding: Studiegeld raadplegen
Studiegeld: Na de aanmelding op SisA zie ik nog geen studiegeldbedrag in mijn rekeningoverzicht staan.
Artikel details
Artikel ID: 64
Categorie: Studiegeld
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.7/5.0 (7)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid