Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Studiegeld: Ik ontving een mail van de Onderwijsadministratie met de melding dat mijn rekeningnummer ontbreekt ivm een terugbetaling

Oplossing

Het is belangrijk dat je rekeningnummer in SisA aanwezig is als er een terugbetaling door de centrale onderwijsadministratie moet uitgevoerd worden.

Ben je nog een actieve UAntwerpen-student?  Maak dan gebruik van je SisA selfservice om je rekeningnummer (IBAN én BIC) te laten weten.

Ben je geen actieve UAntwerpen-student meer?  Maak dan een nieuwe aanvraag aan in deze helpdesk en vermeld daarin je rekeningnummer (IBAN én BIC).  Stuur ook een kopie van je identiteitskaart of paspoort mee.  Je kan ook deze gevens per brief aan de Onderwijsadministratie bezorgen.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studiegeld: Kan ik mijn bankrekeningnummer (IBAN en BIC) toevoegen en/of wijzigen via mijn SisA selfservice?
Studiegeld: Ik zie in mijn Rekeningoverzicht (self service) een post Restitutie (terugbetaling) verschijnen maar ontving nog geen terugbetaling via mijn bank?
Studiegeld: Wanneer gebeuren de terugbetalingen?
Studiegeld: Op welk rekeningnummer kan ik het studiegeld betalen?
Document: Ik ben een student uit Nederland. Ik moet voor de DUO een formulier laten invullen of een studiebewijs hebben.
Artikel details
Artikel ID: 325
Categorie: Studiegeld
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.3/5.0 (9)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid