Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Handleiding: Blokkeringen bekijken

Oplossing

Je account kan geblokkeerd worden om diverse redenen zoals: studiegeld niet (volledig) betaald, je dossier is in behandeling, studievoortgangbewaking etc. In dat geval worden al je inschrijvingsacties geblokkeerd totdat je in orde bent met de administratie. Neem eventueel contact op met de betrokken studentenadministratie.

Ga naar je homepagina en klik op de tegel “Taken”.

Klik op de Blokkeringen/Toelatingen en dan op de blokkering voor verdere uitleg.

 

Je krijgt nu de details van de blokkering te zien en eventueel wat je kan doen om dit op te lossen.

 

 

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studiegeld: Bepaalde faciliteiten in SisA (en de toegang tot het studentenportaal) werden geblokkeerd wegens een openstaande rekening. Wat nu?
Studiegeld: Ik heb een informatieve mail ontvangen over het opvolgen van mijn openstaande schuld. Wat moet ik doen?
Herinschrijving: Hoe kan ik zien dat mijn herinschrijving verwerkt werd door de centrale studentenadministratie?
Algemeen: Ik heb problemen om in te loggen, SisA te gebruiken of krijg de melding "Uw SSO (Single Sign-On) sessie is nog actief!". Wat moet ik doen?
Studiegeld: Ik heb een studietoelage aangevraagd maar nog niet ontvangen. Er wordt via email gevraagd om het openstaande saldo, berekend op basis van het standaardtarief, te betalen. Wat moet ik doen?
Artikel details
Artikel ID: 383
Categorie: Handleiding SisA (technisch-praktisch)
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.3/5.0 (6)

 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid