Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Handleiding: Blokkeringen bekijken

Oplossing

Je account kan geblokkeerd worden om diverse redenen zoals: studiegeld niet (volledig) betaald, je dossier is in behandeling, studievoortgangbewaking etc. In dat geval worden al je inschrijvingsacties geblokkeerd totdat je in orde bent met de administratie. Neem eventueel contact op met de betrokken studentenadministratie.

Ga naar je homepagina en klik op de tegel “Blokkeringen/Toelatingen” of klik onder “TO DO” op de link “Blokkeringen”.

Klik op de pijl voor verdere uitleg.

 

Je krijgt nu de details van de blokkering te zien en eventueel wat je kan doen om dit op te lossen.

 

 

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studiegeld: Bepaalde faciliteiten in SisA werden geblokkeerd wegens een openstaande rekening. Wat nu?
Algemeen: Ik heb problemen om in te loggen of SisA te gebruiken. Wat moet ik doen?
Handleiding: Hoe je inschrijving wijzigen (opleiding stoppen/extra inschrijven)?
Herinschrijving: Hoe kan ik zien dat mijn herinschrijving verwerkt werd door de centrale studentenadministratie?
Handleiding: Hoe inschrijven voor opleidingsonderdelen?
Artikel details
Artikel ID: 383
Categorie: Handleiding SisA (technisch-praktisch)
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 5.0/5.0 (1)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid