Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie

Zoeken:


Vragen over studiebewijzen en het invullen van formulieren?

Gebruik als actieve UAntwerpen student je UAntwerpen e-mailadres bij het maken van een ticket en het kiezen van de categorie "Studiebewijzen en studentenaccount".  Dan moet je voor deze vragen geen kopie van je identiteitsbewijs meer meesturen.


Gebruik een correct UAntwerpen studentennummer in je ticket

Vermeld altijd je UAntwerpen studentennummer als je er een hebt.  Een studentennummer van de Universiteit Antwerpen bestaat uit enkel 8 cijfers en begint dus niet met een s en bestaat niet uit een letter en 7 cijfers. Je gebruikersnaam (die begint met een s) is geen studentennummer.


Online aanmelding 2025-2026 ingediend voor een bacheloropleiding? Even geduld.

Heb je een online aanmelding ingediend waarbij het Vlaamse diploma secundair onderwijs, behaald op 30/06/2025, relevant is voor je inschrijving in 2025-2026? Dan zal je helaas nog even geduld moeten oefenen.

De Vlaamse overheid heeft ons laten weten dat er een vertraging is bij het opladen van de diploma's secundair onderwijs 2024-2025 in de LED (www.leerenervaringsbewijzendatabank.be). Hierdoor kunnen we deze diploma's nog niet controleren.

We hopen dat ten laatste op 22 juli alle diploma's in de LED aanwezig zullen zijn en we de geblokkeerde dossiers terug in behandeling kunnen nemen. Dank voor je geduld.

Heb je reeds een bericht ontvangen dat je diploma niet in de LED zit maar vind je daarna toch zelf je diploma secundair onderwijs 2024-2025 terug in de LED als authentiek document dan mag je in deze situatie een ticket in deze helpdesk aanmaken. We kijken het dan zo snel mogelijk na.


Wens je in te schrijven voor de bachelor in de toegepaste economische wetenschappen? Even geduld.

Weegens technische problemen kunnen momenteel online aanmeldingen voor de bachelor in de toegepaste economische wetenschappen nog niet verder verwerkt worden. We hopen dat het probleem binnenkort opgelost zal zijn. We verontschuldigen ons voor het iongemak.

Het is niet nodig om hiervoor een ticket in de helpdesk aan te maken.


 

Maak een nieuw ticket aan
Stel een nieuwe vraag als u geen antwoord vond in de FAQ.

 
 

Bekijk een eerder ticket
Bekijk aanvragen die u in het verleden geplaatst hebt

 
 

Helpdesk for International Students For international students there is a separate helpdesk.

 

 

Vaak gestelde vragen

» Meestgelezen artikelen:
 
» Nieuwe artikelen:
 

» Bekijk gehele FAQ

 

Je aanvraag wordt zo snel mogelijk verwerkt. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden.

Ga naar Administratie gedeelte

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid