Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie

Zoeken:


Synchronisatie lessenrooster met kalenderapplicatie momenteel niet mogelijk

Momenteel zijn er problemen met de synchronisatie van het lessenrooster in SisA met sommige externe kalenderapplicaties.  Ons IT departement probeert dit zo snel mogelijk te verhelpen. Dank voor je geduld.

Je kan je lessen- en examenrooster steeds raadplegen in je SisA selfservice.


Vragen over studiebewijzen en het invullen van formulieren?

Gebruik als actieve UAntwerpen student je UAntwerpen e-mailadres bij het maken van een ticket en het kiezen van de categorie "Studiebewijzen en studentenaccount".  Dan moet je voor deze vragen geen kopie van je identiteitsbewijs meer meesturen.


Gebruik een correct UAntwerpen studentennummer in je ticket

Vermeld altijd je UAntwerpen studentennummer als je er een hebt.  Een studentennummer van de Universiteit Antwerpen bestaat uit enkel 8 cijfers en begint dus niet met een s en bestaat niet uit een letter en 7 cijfers. Je gebruikersnaam (die begint met een s) is geen studentennummer.


 

Maak een nieuw ticket aan
Stel een nieuwe vraag als u geen antwoord vond in de FAQ.

 
 

Bekijk een eerder ticket
Bekijk aanvragen die u in het verleden geplaatst hebt

 
 

Helpdesk for International Students For international students there is a separate helpdesk.

 

 

Vaak gestelde vragen

» Meestgelezen artikelen:
 
» Nieuwe artikelen:
 

» Bekijk gehele FAQ

 

Je aanvraag wordt zo snel mogelijk verwerkt. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden.

Ga naar Administratie gedeelte

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid