Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie

Zoeken:


Vragen over je inschrijving en inschrijvingsdossier?

Als je klikt op "Maak een ticket aan" krijg je de keuze uit verschillende categorieën.

Wil je een inschrijvingsdossier als nieuwe student indienen? Gebruik dan altijd de categorie "Indienen inschrijvingsdossier" voor het opladen van je volledige dossier volgens de inschrijvingsprocedure. Anders kunnen we dit niet in behandeling nemen. En vergeet zeker niet indien van toepassing het certificaat van de digitale handtekening mee op te laden.

Heb je andere vragen over de inschrijvingen (inclusief over je herinschrijvingsaanvraag), gebruik dan één van de andere categorieën, bijvoorbeeld de categorie "Centrale onderwijsadministratie-algemeen", maar nooit de categorie "Indienen inschrijvingsdossier".


Vragen over studiebewijzen en het invullen van formulieren?

Gebruik als actieve UAntwerpen student je UAntwerpen e-mailadres bij het maken van een ticket en het kiezen van de categorie "Studiebewijzen en studentenaccount".  Dan moet je voor deze vragen geen kopie van je identiteitsbewijs meer meesturen.


Gebruik een correct UAntwerpen studentennummer in je ticket

Vermeld altijd je UAntwerpen studentennummer als je er een hebt.  Een studentennummer van de Universiteit Antwerpen bestaat uit enkel 8 cijfers en begint dus niet met een s en bestaat niet uit een letter en 7 cijfers. Je gebruikersnaam (die begint met een s) is geen studentennummer.


 

Maak een nieuw ticket aan
Stel een nieuwe vraag als u geen antwoord vond in de FAQ.

 
 

Bekijk een eerder ticket
Bekijk aanvragen die u in het verleden geplaatst hebt

 
 

Helpdesk for International Students For international students there is a separate helpdesk.

 

 

Vaak gestelde vragen

» Meestgelezen artikelen:
 
» Nieuwe artikelen:
 

» Bekijk gehele FAQ

 

Je aanvraag wordt zo snel mogelijk verwerkt. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden.

Ga naar Administratie gedeelte

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid