Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie

Zoeken:


Informatie betreffende het opvragen van studiebewijzen en/of het invullen van formulieren

Indien je een vraag hebt betreffende studiebewijzen en/of het invullen van formulieren dien je als actieve UAntwerpen student gebruik te maken van je UAntwerpen emailadres bij het opstarten van een ticket.  Anderen moeten in dit geval steeds een kopie van een identiteitsbewijs meesturen.


Gebruik een correct UAntwerpen studentennummer in je ticket

Vermeld altijd je UAntwerpen studentennummer als je er een hebt.  Een studentennummer van de Universiteit Antwerpen bestaat uit enkel 8 cijfers en begint dus niet met een s en bestaat niet uit een letter en 7 cijfers. Je gebruikersnaam (die begint met een s) is geen studentennummer.

 


 

Maak een nieuw ticket aan
Stel een nieuwe vraag als u geen antwoord vond in de FAQ.

 
 

Bekijk een eerder ticket
Bekijk aanvragen die u in het verleden geplaatst hebt

 
 

Helpdesk for International Students For international students there is a separate helpdesk.

 

 

Vaak gestelde vragen

» Meestgelezen artikelen:
 Studiegeld: Ik heb vorig schooljaar/academiejaar een studietoelage ontvangen en heb daardoor bij inschrijving maar een voorschot moeten betalen maar toch zie ik het saldo berekend op basis van het standaard studiegeld in mijn selfservice staan.
 Studiegeld: Na de aanmelding op SisA zie ik een bedrag van 110,8 euro (of meer) in mijn rekeningoverzicht staan. Maar ik heb de vorige dag mijn studiegeld reeds betaald tijdens de persoonlijk aanmelding. Waarom zie ik dit bedrag?
 Studiegeld: Ik heb een bedrag in het kader van het studiegeld betaald maar zie toch nog een saldo staan in mijn SisA selfservice.
 Herinschrijving: Hoe kan ik zien dat mijn herinschrijving verwerkt werd door de centrale studentenadministratie?
 Inschrijving: Diploma uit Vlaanderen of Nederland? Controleer vooraf je diploma in de databank van de overheid
 Algemeen: Ik heb problemen om in te loggen of SisA te gebruiken. Wat moet ik doen?
 Account: Ik kan niet inloggen in Blackboard. In SisA en mail.student.uantwerpen.be kan ik wel inloggen. Wat moet ik doen?
 Algemeen: Ik ondervind technische problemen bij het gebruik van Blackboard. Wie kan ik contacteren?
 Herinschrijving: Wanneer kan ik herinschrijven? Belangrijke aandachtspunten ivm het herinschrijven
 Document: Hoe bekom ik een studiebewijs/attest?
 
» Nieuwe artikelen:
 

» Bekijk gehele FAQ

 

De Centrale Onderwijsadministratie verwerkt je aanvraag zo snel mogelijk. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden.

Ga naar Administratie gedeelte

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid