Universiteit Antwerpen Vaak gestelde vragen
Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Helpdesk - I want to reply but my ticket was closed

Oplossing

You can always see your ticket via your confirmation e-mail.

If your ticket was not yet processed, you can reactivate it yourself by changing the ticket status to 'open'. Your ticket will then be shown as active again, and you can continue the conversation.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Helpdesk – ik wil antwoorden maar mijn ticket werd afgesloten
Helpdesk – wat moet ik weten voor ik een ticket in de Helpdesk plaats?
Helpdesk – wanneer krijg ik antwoord in de Helpdesk?
Exams - sick for an exam
Helpdesk - when will I get an answer in the Helpdesk?
Artikel details
Artikel ID: 420
Categorie: About the Helpdesk
Aantal bekeken: 3
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid