Universiteit Antwerpen Vaak gestelde vragen
Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Helpdesk – ik wil antwoorden maar mijn ticket werd afgesloten

Oplossing

Je kan via je bevestigingsmail steeds je ticket zien.

Als je ticket nog niet was afgehandeld, kan je dit zelf terug activeren door de status van het ticket aan te passen naar 'open'. Je ticket staat dan weer als actief, en je kan de conversatie verderzetten.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Helpdesk - I want to reply but my ticket was closed
Helpdesk – wat moet ik weten voor ik een ticket in de Helpdesk plaats?
Helpdesk – wanneer krijg ik antwoord in de Helpdesk?
Examens – ik ben ziek tijdens een examen
Exams - sick for an exam
Artikel details
Artikel ID: 272
Categorie: Over de Helpdesk
Aantal bekeken: 13
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid