Universiteit Antwerpen Vaak gestelde vragen
Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Helpdesk – wanneer krijg ik antwoord in de Helpdesk?

Oplossing

Kijk even na of je e-mailadres correct is ingevuld. Gebruik hier steeds je UAntwerpen studenten e-mailadres (voornaam.achternaam@student.uantwerpen.be).

Vragen in de Helpdesk worden enkel tijdens de kantooruren beantwoord. We streven ernaar om vragen binnen de twee werkdagen te beantwoorden. Tijdens drukke periodes duurt dit mogelijk iets langer.

Indien je langer moet wachten, stuur je best even een nieuw berichtje via hetzelfde ticket.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Helpdesk – wat moet ik weten voor ik een ticket in de Helpdesk plaats?
Examens – ik ben ziek tijdens een examen
Helpdesk – over de FAQ-pagina's
Studentenportaal – waar vind ik mijn cursussen?
Studieprogramma – vakken verschijnen niet op het Studentenportaal
Artikel details
Artikel ID: 271
Categorie: Over de Helpdesk
Aantal bekeken: 23
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid