Universiteit Antwerpen Vaak gestelde vragen
Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Helpdesk – wat moet ik weten voor ik een ticket in de Helpdesk plaats?

Oplossing

Aandachtspunten voor je een ticket aanmaakt

  • gebruik je studenten e-mailadres (voornaam.achternaam@student.uantwerpen.be)
  • studentennummer: 8 cijfers (bv. 20190000, niet s0190000)
  • bekijk eerst even onze FAQ-pagina's

Vragen over het samenstellen van je studieprogramma

Voor vragen over een geïndividualiseerd studietraject, deliberatieregels, studievoortgangsbewaking, volgtijdelijkheid, curriculumwijzigingen, combineren van opleidingen en een maximaal aantal studiepunten: Hoe stel ik mijn studieprogramma samen?

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Studieprogramma – hoe stel ik mijn studieprogramma samen?
Helpdesk – wanneer krijg ik antwoord in de Helpdesk?
Ondersteuning en begeleiding – hoe stel ik mijn studieprogramma samen?
Inschrijving – opleidingen combineren
Helpdesk – ik wil antwoorden maar mijn ticket werd afgesloten
Artikel details
Artikel ID: 270
Categorie: Over de Helpdesk
Aantal bekeken: 35
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid