Universiteit Antwerpen Vaak gestelde vragen
Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


» Categorie: Over de Helpdesk  (Ga terug)

» Artikelen in deze categorie:

 
Helpdesk – wat moet ik weten voor ik een ticket in de Helpdesk plaats? Artikel nog niet beoordeeld
Aandachtspunten voor je een ticket aanmaakt gebruik je studenten e-mailadres (voornaam.achternaam@student.uantwerpen.be) studentennummer: 8 cijfers (bv. 20190000, niet s0190000) bekijk eerst even 
Helpdesk – wanneer krijg ik antwoord in de Helpdesk? Artikel nog niet beoordeeld
Kijk even na of je e-mailadres correct is ingevuld. Gebruik hier steeds je UAntwerpen studenten e-mailadres (voornaam.achternaam@student.uantwerpen.be). Vragen in de Helpdesk worden enkel tijdens de ...
Helpdesk – ik wil antwoorden maar mijn ticket werd afgesloten Artikel nog niet beoordeeld
Je kan via je bevestigingsmail steeds je ticket zien. Als je ticket nog niet was afgehandeld, kan je dit zelf terug activeren door de status van het ticket aan te passen naar 'open'. Je ticket staat ...
Helpdesk – ik vind mijn opleiding niet terug in het keuzemenu Artikel nog niet beoordeeld
Dit is de Helpdesk van de Faculteit Sociale Wetenschappen. Als je je opleiding niet vindt in het keuzemenu, ben je waarschijnlijk verbonden aan een andere faculteit.  Let op: indien je een vraag hebt...
Helpdesk – over de FAQ-pagina's Artikel nog niet beoordeeld
Op de FAQ-pagina's vind je veelgestelde vragen terug. De kans bestaat dat het antwoord op jouw vraag daar terug te vinden is. Je kan rechtstreeks naar de juiste FAQ-pagina navigeren of je kan gebruik...
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid