Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Wetenschappen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Wetenschappen > Helpdesk Faculteit Wetenschappen

Zoeken:


Infodagen

Toekomstig student met vragen over onze opleidingen?
Kom zeker langs op onze infodag op 6 september: www.uantwerpen.be/infodagen


Bereikbaarheid zomervakantie 2025

Zomersluiting

Tussen 11 juli en 18 augustus werken we met verminderde aanwezigheid.

Het is dus mogelijk dat je langer op een antwoord zal moeten wachten als je een helpdeskticket hebt aangemaakt. Kijk daarom zeker eerst na of je vraag mogelijk al beantwoord is via een FAQ in deze helpdesk of via een bericht op het studentenportaal.

Houd er ook rekening mee dat verschillende diensten van de Universiteit Antwerpen tijdens deze periode werken via een zomerregeling.

Onze fysieke studentenbalie blijft gesloten tijdens deze periode. 

Afgestudeerd?

Proficiat! Je kan je voorlopig getuigschrift downloaden via je SisA.

De plechtige proclamatie vindt plaats op donderdag 18 september.

Tweede zittijd?

Registreer je tijdig! Inschrijven kan van 5 tot en met 15 juli.

Eerste inschrijvingsdeadline voor de tweede zittijd gemist? Er is nog een tweede inschrijvingsronde.

Hulp nodig?

Heb je tijdens nood aan extra ondersteuning? Dan kan je hier terecht:

Het STudentenInformatiePunt (STIP) is telefonisch en via chat bereikbaar.

Ondersteuning rond studeren, plannen, faalangst, stress,…? Ga aan de slag met de zelfhulptools zoals Studeren zonder blokkeren en Moodspace. Het volledige ondersteuningsaanbod vind je terug op het Studentenportaal.

Dringend (psychische) hulp nodig? Bekijk hier het overzicht van PSY-NET.


 

Maak een nieuw ticket aan
Stel een nieuwe vraag als u geen antwoord vond in de FAQ.

 
 

Bekijk een eerder ticket
Bekijk aanvragen die u in het verleden geplaatst hebt

 
 

Helpdesk for International Students For international students there is a separate helpdesk.

 

 

Vaak gestelde vragen

» Meestgelezen artikelen:
 
» Nieuwe artikelen:
 

» Bekijk gehele FAQ

 

Je aanvraag wordt zo snel mogelijk verwerkt. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden.

Ga naar Administratie gedeelte

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid