Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Wetenschappen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Wetenschappen > Helpdesk Faculteit Wetenschappen

Zoeken:


Infodagen

Toekomstig student met vragen over onze opleidingen?
Kom zeker langs op onze infodag op 7 september 2024: www.uantwerpen.be/infodagen


Bereikbaarheid zomervakantie 2024

Zomersluiting

We nemen een zomersluiting van 29 juli 2024 tot en met 11 augustus 2024. Tijdens deze periode zijn we niet bereikbaar maar je kan wel nog steeds een ticket aanmaken in deze Helpdesk. We behandelen je ticket dan zo snel mogelijk vanaf 12 augustus 2024. Op dat moment zijn nog niet alle medewerkers terug aanwezig. Het is dus mogelijk dat je langer op een antwoord zal moeten wachten als je een helpdeskticket hebt aangemaakt. Kijk daarom zeker eerst na of je vraag mogelijk al beantwoord is via een FAQ in deze helpdesk of via een bericht op het studentenportaal.

Houd er ook rekening mee dat verschillende diensten van de Universiteit Antwerpen tijdens deze periode werken via een zomerregeling.

Tweede zittijd?

Registreer je tijdig!

Eerste inschrijvingsdeadline voor de tweede zittijd gemist? Er is nog een tweede inschrijvingsronde.

Hulp nodig?

Heb je tijdens nood aan extra ondersteuning? Dan kan je hier terecht:

Het STudentenInformatiePunt (STIP) is telefonisch en via chat bereikbaar.

Ondersteuning rond studeren, plannen, faalangst, stress,…? Ga aan de slag met de zelfhulptools zoals Studeren zonder blokkeren en Moodspace. Het volledige ondersteuningsaanbod vind je terug op het Studentenportaal.

Dringend (psychische) hulp nodig? Bekijk hier het overzicht van PSY-NET.


 

Maak een nieuw ticket aan
Stel een nieuwe vraag als u geen antwoord vond in de FAQ.

 
 

Bekijk een eerder ticket
Bekijk aanvragen die u in het verleden geplaatst hebt

 
 

Helpdesk for International Students For international students there is a separate helpdesk.

 

 

Vaak gestelde vragen

» Meestgelezen artikelen:
 
» Nieuwe artikelen:
 

» Bekijk gehele FAQ

 

Je aanvraag wordt zo snel mogelijk verwerkt. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden.

Ga naar Administratie gedeelte

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid