Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Wetenschappen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Wetenschappen > Helpdesk Faculteit Wetenschappen

Zoeken:


Drukte bij de studentenadministratie en de studietrajectbegeleiding

Momenteel ontvangen wij zeer veel aanvraagdossiers, individuele mails én helpdestickets. Hierdoor kan de verwerking van de dossiers en het beantwoorden van de vragen veel langer dan normaal duren.

Informeren naar een stand van zaken betreffende je aanvraag zal de wachttijd verder doen oplopen.

We proberen zo snel als mogelijk een antwoord te geven op je vraag. Stuur je ticket niet opnieuw, en ga hetzelfde bericht ook niet versturen naar individuele mailboxen. Zo kunnen wij het overzicht bewaren en je zo snel als mogelijk verder helpen.

Onze studietrajectbegeleider geeft momenteel prioriteit aan bijzondere inschrijvingsdossiers, toelatingen en studievoortgangsbewaking.
Met algemene vragen over je studieprogramma (inschrijven, rooster, ...) moet je geen afspraak maken bij de studietrajectbegeleider. Kom hiervoor best langs aan onze balie.

Wij danken je voor je begrip en je geduld.

 


Welkom op de Helpdesk van de Faculteit Wetenschappen

Facultaire onderwijs- en studentenadministratie

Via de helpdesk kan je heel wat vragen insturen. De helpdesk wordt nauwgezet opgevolgd door de medewerkers van de facultaire onderwijs- en studentenadministratie. Zij geven je zelf antwoord of verwijzen je door! We streven ernaar je steeds zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen. 

Je kan ons contacteren via telefoon (03 265 37 48). We beantwoorden de telefoon op iedere werkdag van 8u tot 14 uur.

Je kan ook zonder afspraak langskomen aan de balie (Campus Groenenborger, lokaal G.T.111a) tijdens de openingsuren. De balie is alle werkdagen open tussen 8 en 14 uur.

Studietrajectbegeleiding

Wil je graag een afspraak maken met de studietrajectbegeleider, dan kan dat via deze weg. Maak een ticket aan en geef je vraag alvast mee. Als je je vraag liever niet specifieert omwille van privacygevoelige issues, hoeft dat uiteraard niet.

Studenteninformatiepunt (STIP)

Extra begeleiding en ondersteuning wordt ook door het Studenteninformatiepunt (STIP) aangeboden.

Zoek je hulp bij het studeren of heb je vragen over bijzondere statuten? Zoek je mentale steun? Dan kan je terecht voor een afspraak bij een studiecoach, studentenpsycholoog of zorgcoördinator. Je vindt hun contactgegevens op de website en op het studentenportaal.

Heb je vragen over financiële ondersteuning (studietoelage, bijkomende financiering en ondersteuningsvormen)? De Sociale Dienst van de UAntwerpen kan jou verder helpen. Je kan meer informatie vinden op het studentenportaal of hen rechtstreeks contacteren.

De Sociale Dienst ondersteunt studenten ook in hun zoektocht naar studentenhuisvesting, informeren hen over de studentenhuurwetgeving en bemiddelen bij huurgeschillen. Het is essentieel dat onze studenten in veilige en kwaliteitsvolle studentenhuisvesting verblijven.


 

Maak een nieuw ticket aan
Stel een nieuwe vraag als u geen antwoord vond in de FAQ.

 
 

Bekijk een eerder ticket
Bekijk aanvragen die u in het verleden geplaatst hebt

 
 

Helpdesk for International Students For international students there is a separate helpdesk.

 

 

Vaak gestelde vragen

» Meestgelezen artikelen:
 
» Nieuwe artikelen:
 

» Bekijk gehele FAQ

 

Je aanvraag wordt zo snel mogelijk verwerkt. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden.

Ga naar Administratie gedeelte

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid