De helpdesk heeft twee belangrijke functies: de FAQ en "Maak een nieuw ticket aan".
In de FAQ vind je veelgestelde vragen over verschillende onderwerpen zoals inschrijven, studieprogramma, examens enz. Je kan de helpdesk op twee manieren gebruiken. Je kan op de startpagina van de helpdesk naast "Zoeken" je vraag typen. Je krijgt dan de meest overeenstemmende antwoorden te zien. Deze zoekfunctie maakt gebruik van synoniemen: vind je niet onmiddellijk het juiste antwoord, probeer dan eens met een andere zoekterm.
Een tweede manier om in de FAQ te zoeken, is via de startpagina via "bekijk de hele FAQ". Je vindt dan alle vragen en antwoorden per categorie.
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden in de FAQ of wil je de facultaire studentenadministratie of de studietrajectbegeleider contacteren, maak dan gebruik van de functie "Maak een nieuw ticket aan". Vul het formulier zo volledig mogelijk in en voeg, indien nodig, bijlagen toe.
Let op dat je UAntwerpen-mailadres correct is! Indien dit fout wordt ingegeven, kan je geen antwoord ontvangen. Wanneer de aanvraag is verzonden, zal één van onze medewerkers deze zo snel mogelijk behandelen (op werkdagen van maandag tot vrijdag). Je aanvraag wordt enkel door de medewerkers van de facultaire studentenadministratie gelezen en blijft onzichtbaar voor medestudenten.
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid