Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Rechten
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Rechten > Helpdesk Faculteit Rechten > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


» Categorie: Helpdesk  (Ga terug)

» Artikelen in deze categorie:

 
Helpdesk - Hoe werkt de helpdesk? Artikel beoordeeld 3.4/5.0
De helpdesk heeft twee belangrijke functies: de FAQ en "Maak een nieuw ticket aan". In de FAQ vind je veelgestelde vragen over verschillende onderwerpen zoals inschrijven, studieprogramma, examens en...
Helpdesk - Welke helpdesk gebruik je in welke situatie? Artikel beoordeeld 2.3/5.0
Via https://www.uantwerpen.be/helpdesk vind je verschillende helpdesken. De meeste helpdesken zijn deze van de verschillende faculteiten. Eén helpdesk behoort tot de centrale onderwijsadministratie (i...
Helpdesk – Ik krijg geen antwoord op mijn vraag in de Helpdesk. Wat doe ik nu? Artikel beoordeeld 3.0/5.0
De vragen in de helpdesk worden enkel beantwoord tijdens de werkdagen. In het weekend zal je geen antwoord kunnen verwachten op je vraag. Ook tijdens de sluitingsdagen van de universiteit worden vrage...
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid