|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Heel wat informatie kan je via deze helpdesk al terugvinden in onze FAQs. Heb je toch nog een vraag, maak dan zeker een ticket aan. Via die weg kunnen we je zo snel mogelijk helpen en de nodige informatie bezorgen. Heb je nood aan een persoonlijk gesprek met een studietrajectbegeleider van je opleiding? Dan kan je online een afspraak vastleggen. LET OP: afspraken in de periode van 02/02/2026 tot en met 20/02/2026 kan je enkel telefonisch reserveren. Je kan op dinsdagen en donderdagen van 13u tot 16u30 bellen naar +3232659100. Op andere momenten of bij geen gehoor spreek je best een boodschap in zodat we je gericht kunnen terugbellen.
Een inhaalexamen aanvragen voor de examenperiode in januari kan uitsluitend via een ticket dat je indient via deze helpdesk. Aanvragen zijn mogelijk tot 14 dagen na de publicatie van het examenrooster, dus t.e.m. vrijdag 12 december. Gelieve het reglement van de inhaalexamens, dat via mail verstuurd werd naar alle studenten, te raadplegen voor de voorwaarden om een toelating tot een inhaalexamen te krijgen. Door het grote aantal aanvragen kan het even duren voor je een antwoord ontvangt. We starten met het verwerken van de tickets op woensdag 3 december. Vanaf dan mag je een reactie op je aanvraag verwachten. Alvast veel succes met de examens!
Ga naar Administratie gedeelte |