Universiteit Antwerpen Vaak gestelde vragen
Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


ICT – ik kan niet inloggen op mijn studentenaccount

Oplossing

Problemen met inloggen kan verschillende oorzaken hebben.

Algemene informatie over hoe je online kan inloggen in je persoonlijke UAntwerpen mailbox vind je in dit stappenplan op het Studentenportaal. 

Het is mogelijk dat sommige platformen worden afgeschermd vanaf 1 december, indien je niet op tijd je studiegeld betaalde. Je hebt hiervoor dan al mails ontvangen via je UAntwerpen e-mailaccount, en je kan dit ook zien als 'openstaande taak' in je SisA-selfservice. Om deze blokkade op te heffen, contacteer je de helpdesk van de Centrale onderwijsadministratie. 

Login of wachtwoord vergeten? Meer info vind je hier.

Heb je problemen met de Multifactor Authentication (MFA), bijvoorbeeld omdat je gsmnummer wijzigde, dan neem je contact op met de helpdesk van de Centrale onderwijsadministratie.

Algemene info over ICT vind je hier. Je kan tijdens de kantooruren langskomen in Scribani, of de ICT-medewerkers contacteren via de ICT Helpdesk. 

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen ICT – hoe raadpleeg ik mijn UAntwerpen e-mailaccount?
Start academiejaar – aan wie stel ik welke vragen?
SisA – foutmelding ‘inschrijvingsvereisten’
Helpdesk – ik vind mijn opleiding niet terug in het keuzemenu
Zorgkrediet Vlaamse Overheid (Ambtenaar/Onderwijs)
Artikel details
Artikel ID: 363
Categorie: SisA / ICT / Studentenportaal
Aantal bekeken: 56
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid