Universiteit Antwerpen Vaak gestelde vragen
Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Sociale Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


» Categorie: SisA / ICT / Studentenportaal  (Ga terug)

» Artikelen in deze categorie:

 
SisA – handleiding SisA student Artikel nog niet beoordeeld
Heb je een vraag over SisA waar je niet meteen een antwoord op vindt? Op de Helpdesk van de Centrale onderwijsadministratie kan je de volledige handleiding voor SisA vinden.
SisA – toegang tot SisA-selfservice Artikel nog niet beoordeeld
Je kan in je SisA-selfservice inloggen via het Studentenportaal. 
SisA – foutmelding ‘tijdoverlap’ Artikel nog niet beoordeeld
Als je in SisA de foutmelding 'tijdoverlap' krijgt, dan is dit een waarschuwing. Je kan gewoon verder inschrijven. Je krijgt deze melding omdat je je registreerde voor een opleidingsonderdeel met pra...
SisA – foutmelding ‘inschrijvingsvereisten’ Artikel nog niet beoordeeld
Indien je de foutmelding 'inschrijvingsvereisten' krijgt in SisA, betekent dit dat er een voorwaarde is gekoppeld aan één van de opleidingsonderdelen waarvoor je je wil inschrijven, waaraan je niet vo...
SisA – vakken met een inschrijvingslimiet Artikel nog niet beoordeeld
Sommige opleidingsonderdelen hebben een limiet op het aantal studenten in hun hoorcolleges, seminaries of practica. Als je je niet kan inschrijven voor een studieactiviteit betekent dat dat die volzet...
SisA – probleem om een vak toe te voegen (incl. tweede semester, masterproef) Artikel nog niet beoordeeld
In het begin van het academiejaar controleert de onderwijsadministratie alle studieprogramma's. Ten laatste op 31 oktober worden deze systematisch afgesloten en is dit gedeelte van de SisA-selfservice...
ICT – hoe raadpleeg ik mijn UAntwerpen e-mailaccount? Artikel nog niet beoordeeld
Je kan je UAntwerpen e-mailaccount raadplegen via deze link: https://mail.student.uantwerpen.be/ 
ICT – UAntwerpen e-mails automatisch laten doorsturen Artikel nog niet beoordeeld
Om belangrijke e-mails van docenten, assistenten of administratie niet meer te missen, raden we aan om je UAntwerpen e-mail automatisch te laten doorsturen. 
ICT – ik kan niet inloggen op mijn studentenaccount Artikel nog niet beoordeeld
Problemen met inloggen kan verschillende oorzaken hebben. Algemene informatie over hoe je online kan inloggen in je persoonlijke UAntwerpen mailbox vind je
ICT – opnameapparatuur uitlenen Artikel nog niet beoordeeld
Als student is het, mits waarborg, mogelijk om opnameapparatuur te ontlenen, o.a.:  Handycam 
ICT – software met campuslicentie en krachtige computers Artikel nog niet beoordeeld
Voor vragen en informatie over software kan je terecht op het Studentenportaal. Je vindt hier info ove
ICT – VPN / beveiligde connectie Artikel nog niet beoordeeld
Sommige ICT-faciliteiten (zoals specifieke databanken) zijn alleen bereikbaar via het netwerk op de campussen. Om ook thuis gebruik te kunnen maken van deze diensten kan je je computer verbinden met...
ICT – ik heb een probleem, waar kan ik terecht? Artikel nog niet beoordeeld
Op het Studentenportaal vind je uitgebreide informatie over ICT-gerelateerde topics: 
Studentenportaal – toegang tot het Studentenportaal Artikel nog niet beoordeeld
Via deze URL kan je rechtstreeks naar het Studentenportaal: student.uantwerpen.be 
Studentenportaal – waar vind ik mijn cursussen? Artikel nog niet beoordeeld
Wanneer je je via SisA inschrijft op de opleidingsonderdelen uit je studieprogramma, zullen deze cursussen ook te zien zijn op het Studentenportaal. Hou hierbij rekening met het volgende:  Na het...
Studentenportaal – mijn cursussen op het Studentenportaal kloppen niet Artikel nog niet beoordeeld
In je SisA-selfservice kan je steeds zien voor welke opleidingsonderdelen je bent ingeschreven in je studieprogramma. Ontbreken er opleidingsonderdelen in SisA, dan zal je je inschrijving daar eerst n...
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid