Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Account: Mijn studentenaccount werkt niet (meer) of ik ben mijn wachtwoord vergeten/verloren.

Oplossing

Als je studentenaccount niet meer werkt of je bent je wachtwoord kwijt en je kan je account niet zelf resetten (zie FAQ Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen), dan kan je als student via de centrale studentenadministratie een reset van je wachtwoord aanvragen.

Dien een aanvraag in via de hoofdpagina van deze helpdesk.  Stuur een scan van je identiteitskaart mee. Een nieuw wachtwoord zal aangemaakt worden.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Account: Is het mogelijk het e-mailadres dat ik gekregen heb van de universiteit te wijzigen?
Account: Hoe bekom ik mijn studentenaccount?
Account: Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Account: Maak je accountgegevens nooit kenbaar aan anderen!
Account: Aan welke eisen moet je wachtwoord voldoen?
Artikel details
Artikel ID: 91
Categorie: Documenten (studiebewijzen, studentenkaart, accountgegevens)
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 1.4/5.0 (10)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid