Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Persoonsgegevens: Ik wens mijn thuis- of postadres te wijzigen of een kotadres toe te voegen.

Oplossing

Adreswijzigingen kan je na je inschrijving zelf doorvoeren in je SisA selfservice onder de rubriek "Mijn persoonlijke gegevens".  Je kan op dat moment ook kiezen waarnaar je post moet gestuurd worden.

Ben je geen student meer dan kan je je adresgegevens laten wijzigen door een vraag via deze helpdesk door te sturen.  Stuur een scan van je identiteitskaart mee.

 

 

trefwoorden: kotadres, thuisadres, postadres, adres, wijziging

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Diploma: Ik verwacht mijn diploma maar ik ben recent verhuisd.
Persoonsgegevens: Ik wens mijn burgerlijke staat te wijzigen.
Studentenkaart: Hoe kan ik zien of mijn studentenkaart reeds verstuurd werd?
Account: Mijn studentenaccount werkt niet (meer) of ik ben mijn wachtwoord vergeten/verloren.
Studiegeld: Ik ontving een mail van de Onderwijsadministratie met de melding dat mijn rekeningnummer ontbreekt ivm een terugbetaling
Artikel details
Artikel ID: 98
Categorie: Beheer van persoonsgegevens
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.5/5.0 (13)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid