Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Geneeskunde- en Gezondheidswetenschappen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit GGW > Helpdesk Faculteit Geneeskunde- en Gezondheidswetenschappen

Zoeken:


Informatie over Corona / Information about Corona

 

Voor alle COVID-19 gerelateerde vragen, check Blackboard > Mijn organisaties > Corona UAntwerpen, en de website

Korte FAQ:

- Wanneer mag ik naar de campus komen en wanneer blijf ik thuis? Zie beslissingsboom

- De basisredenering: blijf thuis als je ziek of besmet bent, of nauw contact had met iemand die positief testte.

- Heb je een positieve COVID-19-test afgelegd? Blijf thuis zolang je besmettelijk bent. Laat dit ook weten aan UAntwerpen via een e-mail naar preventiedienst@uantwerpen.be .Vermeld hierbij ook je telefoonnummer zodat we risicocontacten kunnen opsporen.

- Mis je door een positieve test of verplichte quarantaine een verplichte les, practicum of examen? Dan dien je een quarantaine- of ziekteattest in via de helpdesk FGGW.

 

Please check Blackboard > My organisations > Corona UAntwerp for all COVID-19 measures and guidelines at our University, and also this website.

Brief FAQ:

 - The bottom line: stay at home if you are ill or infected, or have had close contact with someone who’s tested positive.

When can I come to campus and when should I stay at home? The Health and Safety Department has made a handy decision tree for UAntwerp students.

Have you taken a positive COVID-19 test? Stay at home as long as you are contagious (i.e. until 7 days after the positive test), even if you have no symptoms or are asymptomatic. Please also let UAntwerpen know by sending an email to preventiedienst@uantwerpen.be. Please also include your telephone number so that we can trace risk contacts. 

Do you miss a compulsory lesson, practical course or exam as a result of a positive test? If so, submit a quarantine or illness certificate via the helpdesk of your faculty

 


 

Maak een nieuw ticket aan
Stel een nieuwe vraag als u geen antwoord vond in de FAQ.

 
 

Bekijk een eerder ticket
Bekijk aanvragen die u in het verleden geplaatst hebt

 
 

Helpdesk for International Students For international students there is a separate helpdesk.

 

 

Vaak gestelde vragen

» Meestgelezen artikelen:
 

» Bekijk gehele FAQ

 

Je aanvraag wordt zo snel mogelijk verwerkt. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden.

Ga naar Administratie gedeelte

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid