Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie > Helpdesk Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


EXCHANGE - Wat nadat ik toekom op de bestemming?

Oplossing

Problemen met mijn programma

Is een vak plots volzet of afgeschaft en moet je nog wijzigen? Niet getreurd, stuur je aanvraag tot wijziging via email door naar exchange.fbe@uantwerpen.be

BELANGRIJK: Stuur voor die wijziging altijd in voldoende detail door wat er met je programma moet gebeuren:

-          Stuur de URL mee met de vakbeschrijving van het buitenlands vak (indien geen URL een PDF of alle beschikbare info)

-          Zorg er zeker voor dat we het aantal ECTS (of lokale credits) kunnen zien

-          Geef aan hoe dit vak in je programma past (welk Belgisch vak wordt erdoor vervangen).

Na goedkeuring stel je in Mobility Online het document changes to learning agreement op en je laat ook dit tekenen door 3 partijen.

Hierin moet ELKE aanpassing ten opzichte van de ORIGINEEL opgeladen learning agreement komen te staan. 

Certificate of attendance

Laat de arrival clause tekenen door de partnerinstelling en laad dit op in Mobility Online.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen EXCHANGE - Cruciale documenten (voor mijn beurs)?
EXCHANGE - Studieprogramma: Vervangen onderdeel ander semester?
EXCHANGE - Nominatie en applicatie?
EXCHANGE - Studieprogramma: Kan een onderdeel in zelfstudie?
EXCHANGE - Wat met OLS taaltesten?
Artikel details
Artikel ID: 211
Categorie: Uitwisselingen, zomerprogramma's en stages
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid