Wij streven ernaar om je vraag zo goed en efficiënt mogelijk te beantwoorden. Om die reden hebben we deze helpdesk opgericht.
Het streefdoel is om een zo goed mogelijke service te geven en tegelijk de informatiestroom op een beheersbaar niveau te houden. Daarom zal deze FAQ ook steeds aangepast en uitgebreid worden. Als je zelf suggesties hebt voor FAQ-items die medegebruikers kunnen helpen, aarzel dan niet om die langs deze weg in te dienen.
Voer om te beginnen een vraag of trefwoorden in via het veld "Stel een vraag". Je krijgt dan de FAQ-items te zien die betrekking hebben op je vraag. Vind je niet wat je zoekt, dien dan je vraag in.
Wens je een probleem te melden, zorg dan dat je zoveel mogelijk gegevens in je aanvraag vermeldt en stuur eventueel een screenshot van het scherm of de foutboodschap mee.
Voor inhoudelijke vragen die te maken hebben met je studieprogramma, je resultaten, je studievoortgang, je vrijstellingen, je examens... neem je best rechtstreeks contact op met de desbetreffende faculteit (via de helpdesk van de faculteit).
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid