Universiteit Antwerpen Universiteit Antwerpen - Centrum WeST
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Centrum WeST > Universiteit Antwerpen - Centrum WeST > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Hoe werkt de helpdesk?

Oplossing

De helpdesk heeft twee belangrijke functies: de FAQ en "Verzend een aanvraag".

In de FAQ vind je veelgestelde vragen over verschillende onderwerpen zoals de registratie, onderwijs- en examenfaciliteiten enz. Je kan deze op twee manieren gebruiken. Je kan op de startpagina van de helpdesk naast "Stel een vraag" je vraag typen. Je krijgt dan de meest overeenstemmende antwoorden te zien. Deze zoekfunctie maakt gebruik van synoniemen: vind je niet onmiddellijk het juiste antwoord, probeer dan eens met een andere zoekterm. Een tweede manier om in de FAQ te zoeken, is via de startpagina gaan naar "bekijk de hele FAQ". Je vindt dan alle vragen en antwoorden per categorie.

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden in de FAQ of wil je Centrum WeST contacteren, maak dan gebruik van de functie "Verzend een aanvraag". Vul het formulier zo volledig mogelijk in en voeg, indien nodig, bijlages toe. Let op dat je e-mailadres correct is! Indien dit fout wordt ingegeven, kan je geen antwoord ontvangen. Wanneer de aanvraag is verzonden, zal een van onze medewerkers deze zo snel mogelijk behandelen.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Algemeen: Informatie over de helpdesk voor werkstudenten
Ik heb een aanvraag tot registratie ingediend, wat nu?
Hoe vraag ik vrijstellingen aan?
Artikel details
Artikel ID: 138
Categorie: Knowledgebase
Datum toegevoegd: 2015-02-25 13:50:19
Aantal bekeken: 219
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (6)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid