Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Wetenschappen
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Wetenschappen > Helpdesk Faculteit Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


» Categorie: Lesroosters en practica  (Ga terug)

» Artikelen in deze categorie:

 
Inschrijven voor vakken 2025-2026 - NIEUW Artikel nog niet beoordeeld
Vanaf academiejaar 2025-2026 gebeurt inschrijven in twee stappen: Stap 1: Inschrijven voor het vak (opleidingsonderdeel). Vanaf 16 juli 2025 kan je (her)inschrijven voor vakken. Uitzondering: Stude...
Ik was afwezig tijdens een practicum of excursie. Wat nu? Artikel beoordeeld 2.5/5.0
Deelname aan practica en excursies is een vereiste. Indien je door onvoorziene omstandigheden (zoals een sterfgeval, ziekte, of persoonlijke overtuigingen) niet kunt bijwonen, volg dan deze stappen:1....
Mijn practicum is volzet Artikel beoordeeld 2.3/5.0
Practica worden om organisatorische redenen opgesplitst in groepen en zijn dus gelimiteerd in aantal. Indien één practicum volzet is, probeer de andere groep. Kijk zeker bij details als je deze oplei...
3 tips om overlap in je lesrooster te vermijden. Artikel beoordeeld 2.3/5.0
De lesroosters zijn met veel zorg opgesteld. Als je een modeltraject volgt, kan je een lesrooster samenstellen waarin geen overlappingen zitten. Als dat toch het geval is, zit je vermoedelijk in een f...
Lesrooster educatieve master Artikel beoordeeld 2.3/5.0
Hier bijgevoegd vind je het voorbeeldrooster voor de educatieve master . Je vindt daarin alle geplande colleges voor de algemeen onderwijskundige vakken en de vakdidactieken/profileringsvakken (luik l...
Hoe kan ik een verkeerde boeking corrigeren? Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Schrijf je opleidingsonderdeel uit en daarna opnieuw in, waarbij je nu het juiste practicum of opleidingsonderdeel selecteert. Ontdek je dit pas na de deadline voor samenstelling van je studieprogram...
Worden alle lessen opgenomen? Artikel beoordeeld 5.0/5.0
Niet alle lessen worden opgenomen. Sowieso raden we je aan om de lessen fysiek bij te wonen. Enerzijds verkleint dit de kans op afleiding, anderzijds kan je meteen vragen stellen als iets niet duideli...
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid