Universiteit Antwerpen Helpdesk Ontwerpwetenschappen
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk OW > Helpdesk Ontwerpwetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


» Categorie: Over de helpdesk  (Ga terug)

» Artikelen in deze categorie:

 
Wanneer krijg ik een antwoord van de helpdesk? Artikel beoordeeld 2.3/5.0
We streven er naar je vraag binnen de 48 uur te beantwoorden. Vragen in de helpdesk worden enkel beantwoord tijdens de kantooruren. In het weekend, op feest- en brugdagen, tijdens de kerst- en paasvak...
Hoe beantwoord ik een ticket in de helpdesk dat gesloten werd? Artikel beoordeeld 2.3/5.0
Open het item via de bevestigingse-mail en verander de status van de aanvraag door op 'open' te klikken. 
Hoe komt het dat ik geen antwoord krijg van de helpdesk? Artikel beoordeeld 2.3/5.0
Er kunnen verschillende redenen zijn. Heb je een correct e-mailadres ingevuld bij het versturen van je ticket? Je dient hiervoor je UAntwerpen e-mailadres te gebruiken. Vragen in de helpdesk worden ...
Lukt het zoeken op een afkorting niet? Artikel beoordeeld 2.3/5.0
De zoekfunctie in de FAQ van deze Helpdesk is ingesteld op minimum 4 tekens, leestekens tellen niet mee. Zoek je op OW of FOW dan zal dit niet werken. Je zal een deel van de naam moeten ingeven zoals ...
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid