Bezig met laden kennisbank...
» Categorie: Over de helpdesk
(Ga terug)
» Artikelen in deze categorie:
|
|
|
|
|
We streven er naar je vraag binnen de 48 uur te beantwoorden. Vragen in de helpdesk worden enkel beantwoord tijdens de kantooruren. In het weekend, op feest- en brugdagen, tijdens de kerst- en paasvak... |
|
|
Open het item via de bevestigingse-mail en verander de status van de aanvraag door op 'open' te klikken. |
|
|
Er kunnen verschillende redenen zijn.
Heb je een correct e-mailadres ingevuld bij het versturen van je ticket? Je dient hiervoor je UAntwerpen e-mailadres te gebruiken.
Vragen in de helpdesk worden ... |
|
|
De zoekfunctie in de FAQ van deze Helpdesk is ingesteld op minimum 4 tekens, leestekens tellen niet mee. Zoek je op OW of FOW dan zal dit niet werken. Je zal een deel van de naam moeten ingeven zoals ... |
|
|
|
|
|
|
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid |