Universiteit Antwerpen Helpdesk Ontwerpwetenschappen
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk OW > Helpdesk Ontwerpwetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Hoe komt het dat ik geen antwoord krijg van de helpdesk?

Oplossing

Er kunnen verschillende redenen zijn.

Heb je een correct e-mailadres ingevuld bij het versturen van je ticket? Je dient hiervoor je UAntwerpen e-mailadres te gebruiken.

Vragen in de helpdesk worden enkel beantwoord tijdens de kantooruren. In het weekend, op feest- en brugdagen, tijdens de kerst- en paasvakantie en van 15 juli tem 15 augustus worden er geen vragen beantwoord in de helpdesk.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Wanneer krijg ik een antwoord van de helpdesk?
Krijg je een foutmelding bij het inschrijven op opleidingsonderdelen in SisA
Hoe beantwoord ik een ticket in de helpdesk dat gesloten werd?
Hoe kan ik een lesgever contacteren?
Ik wil een inschrijving in een creditcontract of examencontract. Wat moet ik doen?
Artikel details
Artikel ID: 207
Categorie: Over de helpdesk
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.3/5.0 (3)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid