Universiteit Antwerpen Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Helpdesk Centrale Onderwijsadministratie > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Inschrijven: Ik krijg de melding "Toegang tot studhelp.uantwerpen.be is geweigerd" bij het indienen van een ticket.

Oplossing

Als je de melding "Toegang tot studhelp.uantwerpen.be is geweigerd" krijgt als je een ticket met bijlagen probeert in te dienen, betekent dit dat één of meer van je bijlagen te groot is.  Een bijlage mag maar maximum 3 MB zijn. Probeer je bijlagen te verkleinen met bijvoorbeeld de website smallpdf.com.

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Herinschrijving: ik probeer in te loggen in SisA maar krijg de melding "You are not authorized for this page"
Algemeen: Ik heb problemen om in te loggen, SisA te gebruiken of krijg de melding "Uw SSO (Single Sign-On) sessie is nog actief!". Wat moet ik doen?
Handleiding doctorandi: Hoe je voortgangsrapport onderzoek indienen?
Uitschrijving: Hoe schrijf ik mij als doctoraatsstudent uit?
Online aanmelding: ik heb reeds op de knop "Finaliseren" gedrukt maar wens nog iets te wijzigen op het formulier.
Artikel details
Artikel ID: 405
Categorie: Inschrijven en uitschrijven voor je opleiding
Beoordeling (Stemmen): Artikel nog niet beoordeeld (0)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid