De aanvraag voor een uitwisseling gebeurt via je Sisa selfservice.
Je doet die via Studieprogramma > Aanvragen > Mobiliteit > Aanvraag van mobiliteit. Als je een aanvraag indient voor zowel een Institutionele bestemmingen (buiten Europa), Facultaire bestemmingen (buiten Europa) en Erasmus bestemmingen moet je voor elke stroom een aparte aanvraag lanceren. Deze komen wel allemaal terecht onder dezelfde account op Mobility Online.
Periode van indienen officiële aanvraag:
Wat er gebeurt na het lanceren van de aanvraag
Het lanceren van je aanvraag zorgt ervoor dat je een profiel krijgt op het platform Mobility Online. Dit platform zal gebruikt worden voor alle verdere stappen van je aanvraag. De beperkte stappen die nodig zijn om de aanvraag formeel af te ronden worden besproken tijdens de infosessies van de faculteit. De slides van de infosessie staan ook op onze BB pagina.
Daarnaast kan je steeds een afspraak maken met de coördinator via exchange.fbe@uantwerpen.be. Ook tijdens de examenperiode van januari, de lesvrije week en de week nadien. Op de deadline dag van indienen van het dossier is dit adres beschikbaar tot middernacht.
Het doorlopen van de volledige procedure kan op minder dan 10 minuten gebeuren!
« Ga terug
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid