Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Wetenschappen
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Wetenschappen > Helpdesk Faculteit Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Ik krijg geen antwoord via de helpdesk.

Oplossing

Controleer volgende zaken

  1. Heb je als student van de Universiteit Antwerpen je studentenmail gebruikt?
  2. Heb je de spamfolder van je mailbox nagekeken?

Wanneer je een vraag indient via de helpdesk, krijg je automatisch een bevestiging van je aangemaakte ticket via de mailbox van het e-mailadres dat je opgegeven hebt. Ook als een medewerker antwoordt, krijg je een bericht in je mailbox.

Lees ook even volgende FAQ.

 

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Wanneer krijg ik antwoord op de Helpdesk?
Stappenplan inschrijving als student aan de Universiteit Antwerpen
Kan ik afstuderen in februari?
Artikel details
Artikel ID: 90
Categorie: Nuttige links en informatie
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 3.0/5.0 (2)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid