Universiteit Antwerpen Helpdesk Faculteit Wetenschappen
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk Faculteit Wetenschappen > Helpdesk Faculteit Wetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Ik krijg geen antwoord via de helpdesk.

Oplossing

Wanneer je een vraag indient via de helpdesk, krijg je automatisch een bevestiging van je aangemaakte ticket via de mailbox van het e-mailadres dat je opgegeven hebt. Ook als een medewerker antwoordt, krijg je een bericht in je mailbox.

Toch geen mail ontvangen? Controleer volgende zaken

  1. Heb je als student van de Universiteit Antwerpen je studentenmail gebruikt?
  2. Heb je de spamfolder van je mailbox nagekeken?

Vind je nog steeds geen mail, kan je via de landingspagina van de helpdesk klikken op "bekijk een eerder ticket".

 

 

 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Examens en Erasmus
Artikel details
Artikel ID: 90
Categorie: Hoe gebruik ik deze helpdesk
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.3/5.0 (6)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid