Universiteit Antwerpen Helpdesk Toegepaste Ingenieurswetenschappen
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk FTI > Helpdesk Toegepaste Ingenieurswetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


» Categorie: Over de helpdesk  (Ga terug)

» Artikelen in deze categorie:

 
Wanneer krijg ik een antwoord? Artikel beoordeeld 2.3/5.0
De facultaire studentenadministratie verwerkt je aanvraag zo snel mogelijk. Hou er wel rekening mee dat vragen tijdens de werkuren afgehandeld worden. Tijdens drukkere periodes (start academiejaar, e...
Ik kreeg geen antwoord, hoe komt dat? Artikel beoordeeld 1.0/5.0
Heb je je e-mailadres correct ingevuld ? We verwachten bovendien dat je jouw studentenadres van de Universiteit Antwerpen gebruikt, niet je persoonlijk e-mailadres.
Hoe beantwoord ik een ticket dat al gesloten werd? Artikel nog niet beoordeeld
Heb je een aanvraag ingediend, dan krijg je het kenmerk van het ticket te zien na verzending. Dit zie je ook in de bevestigingsmail die je krijgt. Is de aanvraag gesloten en wil je deze opnieuw openen...
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid