Universiteit Antwerpen Helpdesk Toegepaste Ingenieurswetenschappen
Vaak gestelde vragen
Universiteit Antwerpen - Helpdesk FTI > Helpdesk Toegepaste Ingenieurswetenschappen > Vaak gestelde vragen

Zoeken:


Hoe beantwoord ik een ticket dat al gesloten werd?

Oplossing

Heb je een aanvraag ingediend, dan krijg je het kenmerk van het ticket te zien na verzending. Dit zie je ook in de bevestigingsmail die je krijgt. Is de aanvraag gesloten en wil je deze opnieuw openen, dan ga je via de link in de e-mail terug naar je bericht. Daar klik je dan bovenaan, naast "aanvraag status" op "Open". Heb je deze e-mail niet meer, dan kan je ook via ‘Bekijk een eerder ticket’ in de Helpdesk het kenmerk van het ticket opnieuw ingeven. Ben je je kenmerk vergeten, ga dan naar ‘kenmerk onbekend'. De nodige informatie wordt dan naar je e-mailadres gestuurd. 

 
 
Was dit artikel bruikbaar? ja / nee
Gerelateerde artikelen Centrale onderwijsadministratie
Artikel details
Artikel ID: 122
Categorie: Over de helpdesk
Beoordeling (Stemmen): Artikel beoordeeld 2.3/5.0 (3)

 
« Ga terug

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid

© UAntwerpen Privacybeleid